Jobb

Jobber som sjukepleiar på sjukehus. Jobba fullt fram til permisjon forrige svangerskap. Spent på om forma på slutten blir like bra denne gangen. (var sjukmeldt i starten pga kvalme då).

Jeg jobber som sykepleier på sykehus, men fått ny jobb på sykehjem fra neste måned, så gruer meg veldig til å fortelle ny sjef at jeg er gravid. Jeg er usikker på arbeidstyngden på ny jobb, men håper at det går bra :)

Ser den er vanskelig. Jeg skal på intervju til ny jobb om en uke, nå aner jeg jo ikke om jeg får den, men gjør jeg det blir det en vanskelig beslutning mtp graviditet

Ser den er vanskelig. Jeg skal på intervju til ny jobb om en uke, nå aner jeg jo ikke om jeg får den, men gjør jeg det blir det en vanskelig beslutning mtp graviditet

Åh spennende, du har ikke tenkt å si noe om graviditeten på intervjuet håper jeg? :)

Jeg begynte i ny jobb i januar, så jeg venter med å fortelle noe til jobben til det er gått 12 uker og alt fremdeles er ok. Jeg fortalte ikke at vi skulle prøve og jeg har ikke tenkt å fortelle det heller. Da blir de bare skeptisk til å ha meg. Begynner å merke veldig på ryggen at jeg står mye (butikkjobb, alene størsteparten av vakten og vi har ikke lov til å ha stoler til avlastning) og flytter til dels tunge varer. Jeg prøver å begrense meg litt, men det er jo en del av jobben...

Back
Topp