Jobb

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hva jobber dere med? Ser dere for dere at dere vil klare jobben helt ut, eller vil dere trenge andre arbeidsoppgavar.

Jeg har kontorjobb, så skal klare meg ganske så fint. Har pult jeg kan heve/senke, så alt ligger tilrette bare helsen holder.

Jobber i bofellesskap og vet at enkelte brukere vil jeg ikke kunne være med pga fare for slag og spark.

Er sykmeldt nå pga kvalmen.

Jobber i butikk hvor vi stadig vekk flytter og løfter på både lette og tunge ting, så jeg vil nok trenge tilrettelegging til slutt. Den tidligere sjefen min i samme kjede holdt ut nesten til siste slutt med sin første, men måtte sykemelde seg et par måneder før permisjon med andre. Blir spennende å se hva jeg må. Jaja, i det minste har jeg god unnskyldning til kundene når jeg sier jeg ikke vil ta ned en utstilling med en gang :laughing021

Jeg er lærer. Kan bli veldig vanskelig med bekkenløsning, og håper jeg slipper unna verste kvalmen. Håper å holde ut så lenge som mulig :)

Jeg er for tiden arbeidsledig, eller aktiv arbeidssøkende som jeg liker å kalle det. Men jobber en del som vikar i barnehage. Venter spent på svar vedr en jobb jeg har søkt (kontor) og hvis jeg er så heldig å får en av de stillingene så ser jeg for meg å jobbe helt til permisjon. Hvis ikke jeg får den så fortsetter jeg å jobbe så mye som mulig i barnehage så lenge kroppen tillater det :)

Jeg er allerede 100% sykemeldt. Kommer nok til å være det hele svangerskapet.
Sist klart jeg å jobbe mellom 40-20% helt til permisjon, da med VELDIG tilrettelagt. Var sengeliggende hele dagen, presset meg på jobb tross enorme smerter.
Det går ikke denne gangen da jeg må kunne stå på bena hjemme også.. Yngste er 13 mnd.

Jobber i hjemmesykepleien og i bolig for utviklingshemmede. Vi får se hvordan det går.. Håper å holde ut.. :happy: