Jobb

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Hva jobber dere med? Ser dere for dere at dere vil klare jobben helt ut, eller vil dere trenge andre arbeidsoppgavar.

Jeg har kontorjobb, så skal klare meg ganske så fint. Har pult jeg kan heve/senke, så alt ligger tilrette bare helsen holder.

Jobber i bofellesskap og vet at enkelte brukere vil jeg ikke kunne være med pga fare for slag og spark.

Er sykmeldt nå pga kvalmen.

Jobber i butikk hvor vi stadig vekk flytter og løfter på både lette og tunge ting, så jeg vil nok trenge tilrettelegging til slutt. Den tidligere sjefen min i samme kjede holdt ut nesten til siste slutt med sin første, men måtte sykemelde seg et par måneder før permisjon med andre. Blir spennende å se hva jeg må. Jaja, i det minste har jeg god unnskyldning til kundene når jeg sier jeg ikke vil ta ned en utstilling med en gang :laughing021

Jeg er lærer. Kan bli veldig vanskelig med bekkenløsning, og håper jeg slipper unna verste kvalmen. Håper å holde ut så lenge som mulig :)

Jeg er for tiden arbeidsledig, eller aktiv arbeidssøkende som jeg liker å kalle det. Men jobber en del som vikar i barnehage. Venter spent på svar vedr en jobb jeg har søkt (kontor) og hvis jeg er så heldig å får en av de stillingene så ser jeg for meg å jobbe helt til permisjon. Hvis ikke jeg får den så fortsetter jeg å jobbe så mye som mulig i barnehage så lenge kroppen tillater det :)

Jeg er allerede 100% sykemeldt. Kommer nok til å være det hele svangerskapet.
Sist klart jeg å jobbe mellom 40-20% helt til permisjon, da med VELDIG tilrettelagt. Var sengeliggende hele dagen, presset meg på jobb tross enorme smerter.
Det går ikke denne gangen da jeg må kunne stå på bena hjemme også.. Yngste er 13 mnd.

Jobber i hjemmesykepleien og i bolig for utviklingshemmede. Vi får se hvordan det går.. Håper å holde ut.. :happy:

Måtte sykemeldes 100% i de to forrige, fra uke 7 ca. Hååååper på å holde ut litt lenger, eller jobbe redusert, eeeeller komme tilbake litt underveis. Har uheldige svangerskap, men elsker jobben :hilarious:

Jeg ble gradert sykmeldt pga bekkenløsning fra ca 5 mnd sist gang og 100% sykmeldt fra 7 mnd (etter å ha pushet det altfor langt pga en håpløs lege). Denne gangen er jeg veldig spent, for jeg kjenner det allerede i bekkenet :( Men tilrettelegger allerede en god del på jobb mtp tunge løft, og jeg er allerede inne i gode fysio- og treningsrutiner, så håper å holde det i sjakk en stund til. Har en veldig aktiv jobb.

Er butikkleder i stor butikk.
Første ble jeg sykemeldt ca 6 mnd p grunn av veldig mye kynnere ved aktivitet.
Da jobbet jeg i veldig liten butikk med lite aktivitet.
Nå jobber jeg i en stor butikk med mye tunge løft og høyt tempe - jeg tror ikke jeg klarer hele veien ut. Men håper å holde meg så lenge som mulig.
Må allerede snart få tilrettelagt da jeg står aleine frem til 13 og 14 hver dag. Og har ikke sjangs i forhold til å gå på do og hlyt tempo.

Heldigvis er holder kvalmen seg til litt på kveldstid så slipper det. - tyder vel på gutt ifjen vil jeg tippe hehe

Jobber 100% som helsesekretær. Ser for meg at jeg skal klare meg ganske lenge. Sist ble jeg sykemeldt når jeg var 7 måneder på vei pga kraftig bekkenløsning

Jobber som sykepleier på sykehus. Tror det skal gå veldig fint. Vi har sparkesykkel for gravide. Håper å ikke jobbe så mye nattevakter. Forrige gang jobbet jeg frem til 8 måned.

Jobber i industri, noko som gjer at jeg må informere leder ++ med en gang jeg blir gravid. Men da blir det bare at jeg gjør mer av noen oppgaver og dropper andre + diverse tiltak.
Tror jeg skal klare å være i arbeid løpet ut, ser det blir mye kontorarbeid på meg fremover nå :bookworm: Gleder meg til å få stor mage å vagle rundt på jobb! Tror de alle på avdelingen vil passe godt på meg :joyful:

Jeg jobber som sykepleier i en bolig. Begynte i midten av januar, så gruer meg veldig til å måtte si til sjefen at jeg er gravid..! Håper på å kunne jobbe hele veien ut, men blir så fort sliten/sår i korsryggen? Hatt det sånn helt siden jeg fikk positiv test nesten. Er 5+0.

Jeg jobber på lager så jeg kommer ikke til å jobbe fult ut. Håper jeg kan jobbe delvis.

Jeg er student og siste dag i praksis er termindagen så jeg MÅ holde ut
Sist ble jeg sykemeldt 100% fra studie og jobb i 5 mnd pga jeg var utslitt

Jeg går på aap med uføretrygd som «fremtidsplan» pga kronisk sykdom, så er hjemme hele tiden. Håper de fleste av dere klarer å jobbe så lenge dere ønsker, og at dere er flinke til å lytte til kroppen etterhvert som tiden går :)

Jeg jobber som sykepleier på sykehus, men fått ny jobb på sykehjem fra neste måned, så gruer meg veldig til å fortelle ny sjef at jeg er gravid. Jeg er usikker på arbeidstyngden på ny jobb, men håper at det går bra :)

Jeg jobber frilans, så styrer dagene mine selv. Veldig greit i forhold til eventuell dårlig form.

Jeg er student og håper formen holder seg nogenlunde så jeg klarer å fullføre semesteret nå i vår :angelic:

Back
Topp