Jobber dere fullt? Hvordan jobb har dere? Og hvis sykemeldt hvilke plager har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber fullt som lærer. Har hatt lite plager og tenkte å jobbe fullt så lenge jeg kan, men begynner å grue meg litt til hver arbeidsuke, kjenner jeg. Full jobb er mer enn 40 timer hver uke,- jeg klarer det, men er veldig sliten hjemme. Føler jeg kjemper meg litt gjennom hver uke, men er det liksom greit å sykmelde seg litt, eks 20% for å komme litt ovenpå? Eller skal man ofre livet ellers og prioritere jobben? Hva tenker dere om det der?
Jeg mener det er veldig lov - og nødvendig - å ta hensyn til seg selv og barnet, og om det innebærer litt sykemelding er det helt greit! Jeg syns selv det er vanskelig å ikke greie alt i jobben like godt nå som jeg pleier (har en fysisk jobb med barn og må nå løfte mindre, løpe og herje mindre etc), men så minner jeg meg selv på at jeg nå har enda en jobb: å lage barn! På jobb kan de få vikar for meg, i barn-lage-jobben finnes det ingen vikar...Jobber fullt som lærer. Har hatt lite plager og tenkte å jobbe fullt så lenge jeg kan, men begynner å grue meg litt til hver arbeidsuke, kjenner jeg. Full jobb er mer enn 40 timer hver uke,- jeg klarer det, men er veldig sliten hjemme. Føler jeg kjemper meg litt gjennom hver uke, men er det liksom greit å sykmelde seg litt, eks 20% for å komme litt ovenpå? Eller skal man ofre livet ellers og prioritere jobben? Hva tenker dere om det der?