Jobb

myfirstaug2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Februarhjertene2017
Er dere fremdeles i jobb, og hva jobber dere med?
Er det noe som begynner å bli utfordrende?

Selv er jeg helsesøster og jobber 100%. Merker at det går fint å jobbe fullt så lenge familien holder seg frisk og 2 åringen ikke er mye våken på natta pga sykdom eller hva det måtte være ;) Men blir fortere sliten enn til vanlig.

Jobber i blomsterbutikk, uten mulighet for å sitte meg ned eller ta pause i løpet av arbeidsdagen. Har vert sykemeldt i snart 2 måner med bekkenløsning og har tenkt å prøve meg på å jobbe 3 dager i uken neste måne å se hvordan det går.

Jobber som helsefagarbeider på sykehjem. Kjenner at det begynner å bli slitsomt. Mye trakking og tunge pasienter.

Er økonom og jobber på kontor. Blir en del sitting, men kan regulere det mye selv. Så jobber fortsatt 100 %, og regner med jeg kan gjøre det helt ut

Ååh.. Drømmen min er å bli helsesøster!! Jeg har ikke jobbet siden uke 8.. Kastet mye opp i begynnelsen og sov sikkert 18 timer i døgnet, og i uke 12 ble bekkenet ille. Og i mitt yrke bør man kunne reise seg fort opp og løpe;)

Jobber i barnehage. Har ikke vært borte en dag fra jobb, bortsett fra en uke hvor jeg ikke fikk lov til å komme pga utbrudd av 5.barnesykdom (som jeg ikke er immun mot). Men jeg kjenner at nå som det er mye sykdom blant personalet blir det mer slitsomt. Opp og ned fra gulvet hele tiden, og mye plukking og rydding av leker fra gulvet.

Last edited:
Jobber i barnehage. Har ikke vært borte en dag fra jobb, bortsett fra en uke hvor jeg ikke fikk liv til å komme pga utbrudd av 5.barnesykdom (dom jeg ikke er immun mot). Men jeg kjenner at nå som det er mye sykdom blant personalet blir det mer slitsomt. Opp og ned fra gulvet hele tiden, og mye plukking og rydding av leker fra gulvet.
Skjønner at du merker den bøyingen ved å plukke opp leker. Begynner å kjenne litt på den hjemme. Glad hvis jeg slipper liksom :P

Ååh.. Drømmen min er å bli helsesøster!! Jeg har ikke jobbet siden uke 8.. Kastet mye opp i begynnelsen og sov sikkert 18 timer i døgnet, og i uke 12 ble bekkenet ille. Og i mitt yrke bør man kunne reise seg fort opp og løpe;)
Huff, ikke blitt mye jobb på deg da nei. Syns du tiden blir lang eller går det? Jeg jobbet i akuttmottak sist jeg var gravid. Men hadde ingen bekkenplager og jobba til uke 34 ;)

Huff, ikke blitt mye jobb på deg da nei. Syns du tiden blir lang eller går det? Jeg jobbet i akuttmottak sist jeg var gravid. Men hadde ingen bekkenplager og jobba til uke 34 ;)
Det går greit, er sykepleierstudent - så jobber med skolen hver dag (møter kun på det som er obligatorisk).. Og timer hos manuell terapeut 2-3 ganger i uken så går dagene utrolig nok unna!:)

Jeg jobber administrativt og har altså kontorjobb. Ikke veldig slitsomt, men synes det blir for mye sitting i løpet av en dag. Regner med å jobbe helt til permisjonsstart :)

Jobber 100 % enda i barnehage. Vært veldig sliten i det siste. I dag hjemme med feberfri gutt. Feber i går og i natt. Er ikke så mye enklere med en gutt på ca 20 mnd som sover dårlig. Følt meg mer syk enn guttungen i dag. Snart kan det være Eg ber om litt sykemelding. Har bare 2 mnd og 5 dager igjen i jobb

Jeg er jobbsøker og går for tiden på jobbsøkerkurs :-p Synes det er plagsomt å sitte for lenge av gangen (ikke akkurat de beste pulter og stolene )

Jobber egentlig offshore, men ordnet meg med kontorjobb nå når jeg er gravid (var gravid og mistet sist jeg var offshore, så ønsker å holde meg på land). Var sykemeldt i begynnelsen, men er nå i 100% jobb:)

jeg har vært sykemeldt i en mnd, pga fullstendig bekkenløsning. ellers jobber jeg som helsefagarbeider på sykehjem -demenspost-
har vært utfordrende lenge før jeg ble syekmeldt... men var en av få fagarbeidere med medisinkompetanse på avdelingen min så har følt lenge på dette med å faktisk bli værende i jobb lengre enn jeg gjerne burde... går på krykker for å avlaste bekkenet nå...

Er sykepleier, og har vært 100% sykemeldt siden uke 6 i svangerskapet. Blir det frem til permisjon.

jeg har vært sykemeldt i en mnd, pga fullstendig bekkenløsning. ellers jobber jeg som helsefagarbeider på sykehjem -demenspost-
har vært utfordrende lenge før jeg ble syekmeldt... men var en av få fagarbeidere med medisinkompetanse på avdelingen min så har følt lenge på dette med å faktisk bli værende i jobb lengre enn jeg gjerne burde... går på krykker for å avlaste bekkenet nå...
Huff, tror vi generelt er for samvittighetsfulle og strekker strikken litt for langt. Men er ikke så lett å gi f heller og tenke at det er ikke mitt problem om jeg blir litt borte

Var ikke borte en eneste dag sist graviditet selv om jeg besvimte den siste uka pga lavt blodtrykk :P Kommer nok til å holde ut denne gang også, men merker jeg blir fortere trøtt og sliten

Var ikke borte en eneste dag sist graviditet selv om jeg besvimte den siste uka pga lavt blodtrykk :P Kommer nok til å holde ut denne gang også, men merker jeg blir fortere trøtt og sliten
Hehe, står i det :P Til tross for besvimelser ;)

Jobber avlastningsbolig for barn og ungdom er helsefagarbeider jobber 80 prosent å tar ekstra hvis jeg føler for det. Har vært sykmeldt så har vært i jobb i 4uker nu håper jeg klarer det videre :)

Back
Topp