Jobb

myfirstaug2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Februarhjertene2017
Er dere fremdeles i jobb, og hva jobber dere med?
Er det noe som begynner å bli utfordrende?

Selv er jeg helsesøster og jobber 100%. Merker at det går fint å jobbe fullt så lenge familien holder seg frisk og 2 åringen ikke er mye våken på natta pga sykdom eller hva det måtte være ;) Men blir fortere sliten enn til vanlig.

Jobber i blomsterbutikk, uten mulighet for å sitte meg ned eller ta pause i løpet av arbeidsdagen. Har vert sykemeldt i snart 2 måner med bekkenløsning og har tenkt å prøve meg på å jobbe 3 dager i uken neste måne å se hvordan det går.

Jobber som helsefagarbeider på sykehjem. Kjenner at det begynner å bli slitsomt. Mye trakking og tunge pasienter.

Er økonom og jobber på kontor. Blir en del sitting, men kan regulere det mye selv. Så jobber fortsatt 100 %, og regner med jeg kan gjøre det helt ut

Ååh.. Drømmen min er å bli helsesøster!! Jeg har ikke jobbet siden uke 8.. Kastet mye opp i begynnelsen og sov sikkert 18 timer i døgnet, og i uke 12 ble bekkenet ille. Og i mitt yrke bør man kunne reise seg fort opp og løpe;)

Jobber i barnehage. Har ikke vært borte en dag fra jobb, bortsett fra en uke hvor jeg ikke fikk lov til å komme pga utbrudd av 5.barnesykdom (som jeg ikke er immun mot). Men jeg kjenner at nå som det er mye sykdom blant personalet blir det mer slitsomt. Opp og ned fra gulvet hele tiden, og mye plukking og rydding av leker fra gulvet.

Last edited:
Jobber i barnehage. Har ikke vært borte en dag fra jobb, bortsett fra en uke hvor jeg ikke fikk liv til å komme pga utbrudd av 5.barnesykdom (dom jeg ikke er immun mot). Men jeg kjenner at nå som det er mye sykdom blant personalet blir det mer slitsomt. Opp og ned fra gulvet hele tiden, og mye plukking og rydding av leker fra gulvet.
Skjønner at du merker den bøyingen ved å plukke opp leker. Begynner å kjenne litt på den hjemme. Glad hvis jeg slipper liksom :P