Jobb

Er sykemeldt i 4 uken nå, sjefen tar det veldig greit egentlig. Gruer meg til jobb igjen på mandag, har egentlig ikke blitt noe bedre i formen :/

Huff, kjenner jeg er veldig glad jeg ikke har jobb når jeg leser hva dere går gjennom.. Så mye stress, slit og dårlig samvittighet :eek: Dere er kjempeflinke som holder ut i alle fall :)

Jobber i industrien, noe som til vanlig er belastende for kroppen.. Nå som jeg nesten er i uke 12, er det tøft å jobbe slik med tunge løft og veldig fysisk arbeid :( har allerede tilrettelagt , men vurderer å snakke med jordmor om eventuelt svangerskaps permisjon om ikke så alt for lenge...

Jeg klarer meg (bank i bordet) greit på jobb heldigvis. Det må være så fælt for dere som er dårlige og kaster opp :(

Har ikke fortalt det til sjefen enda.. Kjenner at jeg er spent for det..
Når fortalte dere det på jobb, hvis dere har fortalt det enda?

Jeg klarer meg (bank i bordet) greit på jobb heldigvis. Det må være så fælt for dere som er dårlige og kaster opp :(

Har ikke fortalt det til sjefen enda.. Kjenner at jeg er spent for det..
Når fortalte dere det på jobb, hvis dere har fortalt det enda?

Fortalte det etter første tul i uke 9 :) var ikke noe stress her selvom jeg nesten akkurat er kommer tilbake fra permisjon.

har forøvrig heller ikke noe dårlig samvittighet ovenfor jobben for at jeg er gravid og blir borte igjen etterhvert, og må ha litt tilrettelegging i forhold til å få til legetimer osv. :)

Jeg har vært sykemeldt siden jeg ble gravid og er i uke 12+1 nå.. Jeg har ikke klart å gått på jobb! Kvalm og utmattelse. Dette er ikke tiden hvor vi skal ha dårlig samvittighet oven for andre! Drit i dem! Du må tenke på hva som er best for deg og babyen i magen ;)

Jeg er mer sliten og tar det litt mer med ro når det gjelder tunge løft.

Merker det at å jobbe i matbutikk ikke er det beste akkurat i forhold til tempo og hva man skal prestere.

Jeg jobber fremdeles 100% og har ikke vært hjemme fra jobb enda, tiltross for at jeg har vært veldig dårlig i perioder.. Kjenner det hjelper å stå opp å gå på jobb, tia går så mye fortere (men jeg har kontorjobb så er ikke så fysisk krevende) :-) Jeg forteller det på jobb neste uke etter tul tenker jeg, da er jeg 13+0 :-)

Jeg har vært sykmldt i 4 uker nå æ tror nok jeg må være hjemme enda en uke. Jeg sa ifra til sjefen min veldig tidlig å hun vart så utrolig glad på mine vegne. :) Jeg sliter med dårlig samvittighet for jeg vet det er sååå mye å gjøre på jobb (er frisør) og for at jeg ble ferdig med prøveriden i ny jobb like før jeg fant ut at jeg var gravid. Men sjefen min sier at jeg må slutte å ha dårlig samvittighet og ta vare på meg selv. Hun synes skikkelig synd i meg siden jeg er så dårlig. :hungover: Er 13 uker nå så håper det gir seg snart :) Så det er stor forskjell på sjefer. ;)

Back
Topp