Jobb

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Når begynner dere på jobb igjen?
Jeg starter 7. Juni, da tar mannen to ferieuker før jeg har 2 mnd ferie. (er lærer). Pappaperm til høsten..
 
Jeg skulle begynt 18.mai, men jeg har sagt opp jobben min nå :eek: Flytter snart til annet sted, og jeg blir å gå hjemme til barnehagestart, samboer utsetter pappapermen til han har kommet seg skikkelig inn i den nye jobben sin. Håper bare jeg finner meg ny jobb dit vi flytter...

Er godt å få noen ekstra måneder hjemme med babyen, men skal samtidig bli godt å komme seg ut av huset og få litt voksenkontakt daglig! :)
 
Jeg begynner neste helg. Skal ha opplæring I ny jobb og skal deretter jobbe ca 30 % natt fremover. Pappaen tar seg 50 % gradert frem til sommeren.

Både gruer og gleder meg litt. Føler det er litt tidlig og kommer til å savne tøtto veldig, men samtidig er det en liten stilling så jeg satser på at det går fint. Ser også frem til å ha mannen hjemme en del. Blir godt å dele litt på å ha babyen og huset som så dan.
 
Jeg begynner 29. mars, både gruer og gleder meg :)
 
Slutten av April! Grugleder meg :)
 
Permisjonen er ferdig 15.april, men jeg skal ha 12 uker ferie etterpå.. Mannen går i permisjon 18.april, så vi får masse tid sammen i sommer:)
 
Jeg har perm til i begynnelsen av juni, men ingen jobb som venter på meg. Har begynt å søke på jobber nå, så vi får se når jeg kommer igang. Håper i alle fall jeg får jobb til juli/august. :)
 
Egentlig 1.mai men med 9 uker ferie og litt ulønna perm så strekker jeg til 1.august! Deilig vår og sommer i vente:) men begynner faktisk å kjenne på lysten til å begynne på jobb igjen nå. Samboer tar litt pappaperm i vår/sommer/barnehagestart og resten gradert utover høsten.
 
Har jobbet 5 dager i mnd siden september jeg.og det fortsetter jeg med ut oktober.er ikke klar for full jobb enda kjenner jeg.
 
Det skal det :) Men skal bli godt å komme tilbake etter over 1 år vekke :-o

Blir veldig godt å jobbe! Gleder meg til å være sosial uten å måtte planlegge det :p har "bare" vært borte i 9 1/2 mnd når jeg begynner igjen :p permisjonen er egentlig ferdig men har fjorårets + 2 uker ferie :D
 
Skulle ønske jeg kunne være hjemme til hun ble to år... Ikke klar for å la andre passe på a.
 
Permisjon er egentlig ferdig 11.april, så blir det ferie for i fjor og i år og en måned ulønna, så satser på jobb igjen 1.august :) far tar ut permisjonen sin fra juli og blir hjemme til uti september :)
 
Blir veldig godt å jobbe! Gleder meg til å være sosial uten å måtte planlegge det :p har "bare" vært borte i 9 1/2 mnd når jeg begynner igjen :p permisjonen er egentlig ferdig men har fjorårets + 2 uker ferie :D

Jeg skal jobbe i 10 uker, så skal jeg ha ferie i 9 uker. Det skal bli deilig å begynne skikkelig til nytt barnehageår :)
 
Begynner igjen 14. April. Tror det skal bli godt å komme tilbake på jobb. Pappaen skal være hjemme frem til barnehagestart i august
 
Permisjonen er ferdig 18 april, men skal være hjemme ulønnet til 1 august. Da skal jeg jobbe 2 dager i uken( min stilling er egentlig 80%), det skal jeg gjøre til august 2017:) er mitt siste barn så vil være hjemme lengst mulig, får aldri baby tiden tilbake! Men blir godt å ha 2 dager på jobb og treffe voksne:)
 
Jeg har jobbet i 2 uker allerede :)
Synes det er helt greit.
 
Jeg begynner 19. april. Ville egentlig begynt etter jul, og delt permisjonen 60/40, men pga et 3-måneders utenlandsopphold i forbindelse med jobben til mannen min, må jeg holde meg hjemme til vi er tilbake i Norge igjen. Hvis det blir en tredjemann blir det tilnærmet 50/50-deling igjen som vi gjorde med første. Man glemmer utrolig mye på et år, så det blir nok tøft å komme tilbake på jobb, men jeg gleder meg skikkelig!
 
Back
Topp