Jobb

Junilykke83

Glad i forumet
Junibarna 2015
Da var jeg begynnt i jobb igjen.hadde min første vakt i går. Var kjekt å treffe folk igjen.men samtidig litt rart.men godt å være i gang igjen.mini koser seg hjemme med pappaen de dagene jeg jobber.han er så flink med lille gullet vårt og engasjert så føler meg heldig:)
 
Det var kort permisjon. Har du valgt å ta den kort? Synes du er tøff som allerede er tilbake I jobb. Jeg skal Være hjemme i18 mnd. Og synes det er for lite...håper du trives I jobben din☺
 
Oj, så tøff du er. Hadde ikke gått her mtp amming og jeg jobber netter. Glad det er nesten 7 mnd igjen til jobb.
 
Hvordan har dere delt opp permisjonen? Kjenner jeg er litt misunnelig ;) Koser meg hjemme, men hadde vært godt med en dag eller to i "voksenverden" iløpet av uka!
 
Misunnelig jeg også. Føles så lenge til April.
 
Jeg tar gradert uttak og jobber 5 vakter i mnd.skal ha alle uker og pappen kun de han "må" ha.men i og med vi begge jobber turnus og synes at det å være to voksne hjemme 17 dager i mnd i strekk er litt drøyt så skal jeg jobbe for å strekke permisjonen lengst mulig.så da jobber jeg slik til oktober neste år.synes det er en fantastisk mulighet
 
Hadde planlagt å jobbe litt fra tidlig av vi og og strekke permisjonen lengst mulig.. Men så fikk ikke mannen den timeplanen han var forespeilet.. Så da gikk den i vasken..
 
Oi, det var tidlig! Jeg begynner 01.juni! Er lærer så skal da jobbe 3 uker før det er 2 mnd sommerferie. :) liker ordningen med at man kan fordele permisjonen slik at det tilpasses den aktuelle familien :) kos deg på jobb og nyt litt voksentid!
 
Back
Topp