Jobb

smash

Forumet er livet
VIP
Noen her som jobber i resepsjonen på en skole?

Jeg har fått meg jobb som det på en barneskole. Vet ikke hva arbeidsoppgavene er enda, annet enn å ta tlf og sånn.
Lurte på om noen kan fortelle litt?:)

Eg e også på en barneskole. Men vår skole er litt uten vanlige skoler. Men vi har alt fra lønn, regnskap, taxi, busskort, registrering av elever, mye telefoner og kontakt med foreldre som har 1000 spørsmål :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg e også på en barneskole. Men vår skole er litt uten vanlige skoler. Men vi har alt fra lønn, regnskap, taxi, busskort, registrering av elever, mye telefoner og kontakt med foreldre som har 1000 spørsmål :)

Er det sånn at telefonen ringer hele tiden? Hva pleier det å bli spurt om?

Det er med andre ord noe å gjøre hele tiden?

Er det sånn at telefonen ringer hele tiden? Hva pleier det å bli spurt om?

Hos oss gjør den det. Men som sagt er vi en stor skole. Kan ikke utdype det så veldig for da er det så lett å finne ut hva eg snakker om. Men på en vanlig liten barneskole tror eg ikke det er så mye tlf hendvenelser. :)

Det er med andre ord noe å gjøre hele tiden?

Det e en veldig hektisk jobb ja. Har aldri tid til surfing på nett eller lese avisa om mårningen :p

Kjenner ei som jobber med det. Hun har ansvar for telefoner, lønn, regnskap, registrering av elever, bestilling av skolemateriale ++

Kjenner ei som jobber med det. Hun har ansvar for telefoner, lønn, regnskap, registrering av elever, bestilling av skolemateriale ++

Ja, bestilling glemte eg. Det har selvfølgelig vi og :D

Er det ikke kommunen som har ansvar for lønn? Jeg er lærer, og her er det lønningskontoret i kommunen som har alt ansvar for den ;-)

Denne skolen har ca 200 elever. Ikke den største skolen. Veldig spent på den nye jobben :) Men vet jo ingenting enda!

Denne skolen har ca 200 elever. Ikke den største skolen. Veldig spent på den nye jobben :) Men vet jo ingenting enda!

Det er ca samme som her, og her har "sekretæren" ansvaret for å ta tlf, avtale møtetider osv for rektor, ordne med en del praktiske bestillinger, tar også i mot sykemeldinger, sender de til kommunen, ordner med busskort osv osv.. :)

Det er ca samme som her, og her har "sekretæren" ansvaret for å ta tlf, avtale møtetider osv for rektor, ordne med en del praktiske bestillinger, tar også i mot sykemeldinger, sender de til kommunen, ordner med busskort osv osv.. :)

Aha, høres moro ut da :)

Ja, det tror jeg er en veldig koselig og sosial jobb, tror også hun tar seg av opptak til SFO osv litt også.

Back
Topp