Jobb

Leneg85

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei! Hvordan er det med dere og jobbing om dagen? Jobber dere fremdeles fullt?
Selv har jeg kun hatt en ukes ferie i sommer og litt kortere dager. Har vært hjemme fra jobb nå i to dager pga null energi og kynnere som kommer stadig oftere. Som den flinke jenta man vil være får jeg så dårlig savittighet! Jeg er jo ikke syk-syk, om dere skjønner. Noen som har det på samme måte? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har jobbet 60% lenge pga bekkenløsning,nå har jeg hatt tre uker ferie. Var hos legen i dag,måtte bare bite i det sure eplet nå og gå ut i 100% sykemelding. Har både jernmangel,mangel på vitamin B12 og en bekkenløsning som bare drar på! Så enda så dårlig samvittighet man får,så er det faktisk jeg som kjenner min kropp,og inni den ligger mitt barn. Så for å unngå å slite meg helt ut på jobben i barnehagen,vil jeg heller prøve å gjøre det beste ut av situasjonen som den er :)

Oktober 2014 <3

Jeg har ikke så stor stilling så jeg har tatt de vaktene jeg kan fram til nå, er litt mindre vakter nå når guttungen har ferie og sluttet i barnehagen. Blir nok litt mindre nå når han begynner på skole også. Det er i grunn like greit for jeg kjenner veldig stort behov for mer søvn om dagene.

Har jobbet 100% .. Hatt 3 uker ferie men ser ut til at jeg blir 100% sykmeldt etter helgen pga bekkenløsning å vond rygg :/ hatt det lenge men får så dårlig samvittighet med tanke på erstatter :/ men når man ikke får til å gå når man kommer hjem er det vell ikke annet å gjøre ..

❤️28 uker❤️

Ikke jobbet siden i vinter, på svangerskapspenger!

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte legge inn årene i slutten av juni pga helsa, og kjenner at det var like greit! Er ingen vits i å kjøre seg totalt ut slik at man er helt kjørt når lillegull kommer heller

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jobbet 100% fram til for to uker siden, og får nok forlenga sykemld. neste uke. Formen er igrunn bra, men det hjelper ikke når man ikke klarer å gå :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har vært gradert sykemeldt lenge, men nå er jeg 100% sykemeldt. Kjedelig, men bekkenet som styrer livet om dagen :-/

Min neste kontroll er 11.august, får se hvordan kroppen er da, mulig det må bli litt nedtrapping :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vore sjukmld 60% nokre mnd! er det same til 15/8, blir nok ikkje noko meir jobbing enn to dager veka.. Skal på jobb no og neste veke, etter 3 veker ferie... So lyt vel berre sjå da an! Merker meir til kynnerene eg og:( so håper dei ikkje blir verre! Jobber på småbarn avd. Har fungert greit dei mnd fram til no, dei har teke dei tyngste løfta. Er spent på korleis det blir no med nytt barnehageår.... Veit ikkje om det blir dei same et jobber med da!

Ipaden min <3

Jobber fremdeles 100% her, men er veldig trøtt på ettermiddagene. Dette er andre uka på jobb etter fire uker ferie, og kjenner god forskjell på kroppen slik den var da ferien startet i uke 24 og nå i uke 30.

Skal innom legen neste uke og sjekke om jeg kan få gå ned til 80%. Mannen min har vært hjemme etter jeg begynte på jobb etter ferien og det har jo gjort dagene mine lettere disse ukene. Jeg slipper å levere/hente barn, lage middag osv. Når han begynner på jobb igjen (11.aug) blir det mye mer ansvar hjemme for meg både på morgenen og ettermiddagen, og da tviler jeg på at jeg klarer 100% jobb i tillegg. Han skal jobbe 12 timers dager den første uka, så blir ikke mye hjelp i han da...

Jeg fikk en 40% sykemelding igår, så jeg jobber 60% fremover nå

Har jobbet 60% lenge pga bekkenløsning,nå har jeg hatt tre uker ferie. Var hos legen i dag,måtte bare bite i det sure eplet nå og gå ut i 100% sykemelding. Har både jernmangel,mangel på vitamin B12 og en bekkenløsning som bare drar på! Så enda så dårlig samvittighet man får,så er det faktisk jeg som kjenner min kropp,og inni den ligger mitt barn. Så for å unngå å slite meg helt ut på jobben i barnehagen,vil jeg heller prøve å gjøre det beste ut av situasjonen som den er :)

Oktober 2014 <3
Her er det samme :( Bekkenløsning, jernmangel - null energi. Sykemeldt 100 %.

Begynte med sykemelding pga blødning. Fekk bekkenløysing på samma tio, så e 100% sykemeldt t eg går ut i permisjon.

Android appen på SG S5

Jeg har jobbet 100% hele veien, men nå har jeg hatt ferie i 4 uker. Har to uker til med fri, før det er 4 uker med jobb før perm. Regner med jeg jobber fullt de ukene for formen er for det meste bra. Jobbet fullt hele veien med forrige mann og.

Jeg jobber 100% med bekkenløsning! Har smerter om natta og ikke på dagen, så jeg fungerer faktisk bedre om jeg får gått rundt på jobb:)
Krysser fingrene for at det går bra helt til jeg går ut i permisjon!!

Har ikke jobba fullt siden slutten av mars... Fikk leddbetennelser i alle små ledd som følge av en tarmsykdom jeg har. Kunne knapt gå eller åpne tannkremtuben. Fikk behandling og er nå tilbake 20%, men sliter med ryggen og trøtthet, så det holder. Gjør kun kontorarbeid, jobber ellers som sykepleier på sykehjem.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp