Jobb??

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hei kloke damer!! Nå søker jeg etter råd!:)

Hva skal jeg si til sjefen? Hvordan skal jeg si det?? Hva skjer etter det?

Fant ut igår at jeg er 5+3 :) og er vel 5+4 idag? Har ikke satt meg helt inn i det enda ;s tusen takk på svar :D

Trenger vel ikke si noe ennå? Om det ikke era spesielle forhold rundt jobben som gjør det sånn at det er best for arbeidsgiver å vite det asap...

Er du vanskelig å erstatte?

Trenger vel ikke si noe ennå? Om det ikke era spesielle forhold rundt jobben som gjør det sånn at det er best for arbeidsgiver å vite det asap...

Er du vanskelig å erstatte?
Vet ikke, jeg jobber på resturant, og vasker opp. Så tror ikke det?

Nei, er nok ikke det :)

Du MÅ si det til sjefen senest 3 mnd før du går ut i termin, så du har ganske god tid enda ;) Kan fint vente til 12 uker om du vil det.

-Taster fra appen-

Det skjønner jeg, men tenk om jeg blir mye dårlig :( og ikke klarer og møte opp på jobb :eek:
Da kan du be om sykemelding, arbeidsgiver trenger ikke å vite at du er gravid selv om du blir sykemeldt pga svangerskapsrelaterte plager.

Jeg syns du tar sorgens på forskudd kjære deg..du kan ikke "planlegge" at du skal bli sykemeldt. De fleste gravide er vel i ganske bra form hele svangerskapet, det går fint!
Vent med å forteller et du...det er jo veldig tidlig ennå!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg syns du tar sorgens på forskudd kjære deg..du kan ikke "planlegge" at du skal bli sykemeldt. De fleste gravide er vel i ganske bra form hele svangerskapet, det går fint!
Vent med å forteller et du...det er jo veldig tidlig ennå!

Sent from my iPad using BV Forum
Hahaja, er nok bare veldig spent (a) ja, det er det :-)

jeg er litt er 5+3 og har sagt det til sjefen, grunnen til det er at jeg har vært sykemeldt i en uke og dersom det skulle skje igjen så vet de hvorfor. Liker å være ærlig. og i tillegg så går jeg rundt på jobb og ser fullesyk ut. Er ikke i form men håper det blir bedre.

Jeg er 5+4 og har fortalt det til sjefen,av den enkle grunn at om jeg har en legetime eller er dårlig en dag,så veit hun bakgrunnen. (Har en dagjobb hvor det er ekstremt vanskelig å få noe permisjon til å dra på f.eks en legetime hvis det ikke er SPESIALIST,så dette gjorde det enklere fordi at hun forstår viktigheten denne gangen).

Åh, hvem går jeg til da? Legen?:)
Fastlegen er den du snakker med da, men det burde du ta når det blir aktuelt, signerer det Azra'il sier. Slapp av og vent med å si det du :)

Jeg har sagt det til sjefen min å, da jeg var hjemme flere dager forrige uke pga kvalme, dårlig form og oppkast. Synes det er greit hun vet grunnen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp