Jobb?

En tråd i 'Våre Dagbøker' startet av Ønsker2014baby, 22 Feb 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ønsker2014baby Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Hei dere kloke damer! Jeg søker etter råd :)

Jeg skal egentlig på jobb idag. Men vet ikke om jeg klarer, hva skal jeg si til sjefen min? Hvordan skal jeg si det? Hva skjer etter det??

Noen erfaringer?:)

2. Ønsker2014baby Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Jeg fant ut igår at jeg er 5+3 men idag er jeg vel 5+4 :) har ikke satt meg heelt inn i det ennda ;s

3. trulte Elsker diskusjoner Oktoberskatter 2014

Husk å ta vare på deg selv først, jeg er 5+3 og ble sykemeldt fra jeg var 3+6 og fram til 5 uker. Var ikke i form. Formen er ikke så veldig mye bedre men gikk på jobb for å prøve. Jeg sa det til sjefen, bryr meg ikke om så mye hva hans synes for å få barn er viktigere enn jobben for meg. Så ta vare på deg selv. Hvis du vet om noen andre abreidsoppgaver som kan være bedre, så går det jo an å si noe og håpe på sjefen finner noe annet du kan gjøre. Hvis ikke så kan du jo bruke egenmelding nå i helgen. evt gå til legen i uka. Husk de kan ikke gi deg sparken fordi du er gravid.

4. Ønsker2014baby Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Tusen takk for svar! Var på jobb igår, men det var helt pyton.. Jeg hadde sååå vondt i ryggen at jeg gang på gang måtte sette meg ned. Var på kanten til og begynne og gråte..:(

Sent from my iPhone using BV Forum

5. Pixxi mamma på heltid <3

Da jeg fant ut at jeg var gravid(var5+3) så ringte jeg sjefen med en gang å sa ifra:) jeg ble sykemeldt i en mnd i starten siden jeg kastet opp natt å dag:/ var helt pyton! Ta vare på deg selv nå:) å gratulerer med spire i magen ;)

Sent from my B1-A71 using BV Forum mobile app

Del denne siden