Jobb??

Korleis står det til med jobb??

• Jobber fullt forsatt

Votes: 13 52,0%
  • Er fullt sykemeldt

Votes: 8 32,0%
  • Er gradert sykemeldt

Votes: 1 4,0%
  • Er heime pga andre årsaker

Votes: 3 12,0%

• Antall som har svart
    25
  • Avstemningen er avsluttet .

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Korleis står det til på jobbfronten med januardamene??

Jeg er i fin form, litt trøtt og blir fortere sliten, men jobber som en hest. Jobber med barn med språk- og sosiale vansker, så det er en aktiv jobb, både psykisk og fysisk. Men er svært fornøyd så lenge jeg kan fungere normalt på jobb. Litt deilig er det da, at sjefen og kollegaer som vet at jeg er gravid kan be meg ta det litt med ro noen ganger :D :P

Jeg er sykemeldt pga kvalme. Men får snart "sparken" pga nedbemanning. Jobben går snart konk.

Jeg er snart i arbeidsbytte, overgang til ny jobb i august. Skal inn i vikariat foreløpig... går greit på jobb så langt, er mest trøtt og sliten men fungerer greit til kl 16 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jobber kun 40% pga kvalme og tretthet samt begynt å fått vondt i korsrygger :-(

Har vært i jobb til nå... men tror jeg må stikke til legen og få meg en sykemelding i morgen. Så kvalm at jeg er et "slakt" på jobb ;)

Går foreløpig greit :) tøft å stå opp 06:00 hver dag og levere 4åringen i bhg før jobb. Har en rolig jobb hvor jeg sitter mye og skriver, og kan legge opp dagen min litt som jeg selv vil. Sover litt under barnetv etter jobb og prøver å legge meg tidlig.

Er 100% sm fram til veke 12 :( Så er det ferie 4 veker, og så håper eg at det går seg til til den tid.. og at eg er klar til jobb igjen i august :)
Sliter sånn med hodeverk og kvalme, så gjer ikkje anna enn å sove og kvile meg heile dagen for å klare å hente i bhg/SFO, lage middag, og være litt tidstede før de legger seg.

Jobber 100%, men 2 dager til ferie, det ser jeg frem til! Da har jeg fri til midten av august! Skal fortsette 100% til høsten, håper å fikse det uten store problem:-)

Ble sykemeldt i dag, nå orka jeg ikke mer. 2,5 mnd med kvalme, oppkast og ekstrem hodepine sliter litt på kroppen min gitt..

Vært sm i 2,5 uke. Skal til legen i morgen og blir nok sm lenger. Oppkast og kvalme kombinert med en slank kropp er ikke bra. Gått ned for mange kg og sliter med å komme meg ovenpå! Jobber på kontor så håper å jobbe lenge når denne perioden gir seg:) savner jobben veldig!

Jobber 100% i skiftordning. Det er en utfordring med tanke på tretthet og kvalmen/oppkast jeg har vært plaget med. Men planlegger å holde ut hele veien så får vi se da :)

Jeg er sm pga halsbetennelse men det har på en måte vært litt flaks fordi jeg har da samtidig vært plaget med oppkast og kvalme disse 2 ukene. Ser ut til at det avtar nå men har nok levd litt lenger på den betennelsen netopp fordi jeg ikke har lyst til å avsløre det ennå. Er allerede 2 stk ute i sm pga graviditet så er kanskje ikke veldig populært..?!

Var sykemeldt 100% i to uker på grunn av blindtarmbetennelse og ekstrem trøtthet. Var så tilbake 40% og er nå 50% sykemeldt. Arbeidsgiver har vært fantastisk med tilrettelegging, så det har gått bra!
Har siste arbeidsdag før ferien i morgen, noen ganger er det kjekt å være lærer :)

100% stilling på sykehjem. Tungt siden jeg har vært plaget med kvalme og ekstrem trøtt. Men har ingen barn fra før så kan sove så mye jeg klarer. Håper det blir litt bedre fremover nå.

Termin 1 januar.

Back
Topp