Jobb

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Ja, da har jeg 13 dager igjen med permisjon, 17 dager til jeg skal på jobb igjen. Blir rart å være vekk fra lillegutt men har troa på at pappaen vil gjøre en god jobb! Når han er på jobb blir det svigermor som skal ha han. Jeg skal bare ha 50 % da, men blir kanskje litt mer, får se!
Hvor lenge har dere igjen?

Blir vel litt deilig å komme tilbake til jobb også?;) Merker jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen, savnet det å gå på jobb ganske lenge nå faktisk:P skal tilbake i okt.. Men kanskje jeg starter tidligere ettersom vi har fått barnehageplass fra aug.. så kanskje jobbe 3 dager og 2 dager hjemme med jentungen:)

Ja, blir nok litt godt også, jeg går tre dager en uke, 2 dager den andre uka.. Så får jo de fleste dagene med lillegutt, kan også hende at jeg jobber enda mer i juli måneden for penge sin skyld:-) skal jo til usa i august så håper på å spare opp til litt lommepenger også. Har søkt rundt i byen for ny jobb fra september av så krysser fingra for ny jobb.

Her er det tilbake i jobb 22.juli. Bruker omtrent alt jeg har av ferie før jeg er i jobb igjen. Men ganske rart at vi snart er i jobb igjen.

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Tiden går så innmari fort når en setter det litt i perspektiv... Jeg har permisjon ut mai, men tar ihvertfall en mnd til uten lønn. Har litt oppspaart, samt feriepenger, så tror det skal gå ;) Så blir det vel litt jobbing i slutten av juli og beg av august før skolen begynner igjen :) Blir godt å komme ut i voksenverden igjen, men kjenner at jeg gruer meg litt til å ikke være med lillegutt, passe på han og "ha kontroll". Haha.. Det er nok nødvendig for meg å forlate redet litt nå ja :)

Back
Topp