Jobb

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Satt og hørte på mannen snakke med mini i stad og jeg må si at når han sa "nå har jeg bare igjen 5 dager med jobb, og så skal jeg være hjemme med deg i 4 mnd" fikk jeg helt vondt i magen.... Det gikk plutselig opp for meg at om 2 uker er denne fantastiske permisjonstiden over.

Jeg vet at det man egentlig skal si er: "å, jeg gleder meg så mye til å begynne å jobbe igjen, det skal bli så godt å komme seg ut av huset". Men jeg syns ikke det jeg, jeg har elsket nesten hvert øyeblikk sammen med lillegutt og hadde jeg fått valget hadde jeg vært hjemme med han mye lenger. Det som gjør det ekstra grualt er at jeg skal starte i ny jobb og begynne med noe jeg har null peiling på. Det virker spennende, men er provisjonsbassert, og tenk om jeg ikke får det til? Tenk om jeg kommer til å misstrives?

Herregud som jeg kommer til å savne å ikke kunne se på og plukke opp den lille gutten min når jeg vil!!!!!:(

:( Jeg er så glad for at jeg får være hjemme med henne til hun er ca 13 mnd!
Det er altfor tidlig å skulle "forlate" barna våre nå. Synes det er altfor korte permisjoner :(

:( Jeg er så glad for at jeg får være hjemme med henne til hun er ca 13 mnd!
Det er altfor tidlig å skulle "forlate" barna våre nå. Synes det er altfor korte permisjoner :(

Helt enig, men nå er det engang blitt sånn at man er avhengig av to inntekter... Syns det verste er at han må i barnehage før han er 1 år, hadde håpt å finne en løsning der han kunne vært hjemme til han var ihvertfall 1,5-2år. Får helt vondt i hjertet av å tenke på at andre skal passe på han mens han er så liten...

Permen min gikk ut på fredag å bf har sin første dag i morgen. Men nå går jeg hjemme på aap så skal være hjemme fram til august hvertfall. Men kjenner det er deprimerende å tenke på at jeg ikke er i Mammapermisjon lenger:(

Her skal han i permisjon i begynnelsen av April og jeg skal jobbe litt igjen. Men har det litt "fritt". Har bare en 18% fast stilling som tilsier hver tredje helg. Jobber så mye jeg vil utenom dette. Tenkte nå jobbe 2 kvelder i uken i hvertfall og en del helger. :) Vil helst være hjemme så mye som mulig med snuppa fortsatt men trenger penger nå som persmisjonen er over. I august så blir det skole igjen så da er det veldig liten tid med snuppa.. :( Grur meg til det! Men da er hun i alle fall større. :)

Her er permisjonen over 9. april, men jeg har ikke noe jobb å gå til. Håper det drøyer med jobb til uti mai. :P Så får jeg og pappan litt overlapping. Med storebror var jeg hjemme nesten hele året. Blir rart å skulle ut i jobb så tidlig. Kommer til å savne han masse, men gleder meg til å bli del av et jobbfellesskap igjen også.

Jeg vil heller ikke jobbe :P haha! Skal være hjemme til august, og har forhåpentligvis fått meg en jobb til da :p

Gleder meg faktisk til å få jobb å gå til.lei av å gå hjemme i 2 år. Gubben begynte m permisjon den 15 .

Det blir gøy å begynne på skole, men jeg er sykt glad for at det er det jeg skal, og ikke på jobb i 100% stilling!

Back
Topp