Jobb

har 100% stilling hos Narvesen, men er sykmeldt ut svangerskapet pga bekkenløsning...

Jeg jobber som vikar i 100% stilling på nettbanksupport, trives ikke, og er 40% sykemeldt ut denne uka. Satser på en 100% snart. Jeg blir helt utmattet av den jobben jeg har... :(

eg jobber på sykehjem 80%. har jobbet 80% hele svangerskapet:)

Jobber 100 % som prosessingeniør i oljebransjen. Har vært delvis sykemeldt store deler av svangerskapet og kommer nok til å være det resten av tiden også, dessverre...

utdannet resepsjonist, men fortiden hjemmeværende.

Er utdannet vernepleier og jobber på en omsorgsbolig for psykisk utviklingshemmede. Har en 81,70 % stilling. Er ikke sykemeldt, men slipper de tunge løftene og har svangerskapstilrettelagt arbeidshelg slik at jeg kun jobber 6 timer i steden for 12 lør og søndag :D

Utdannet ettellerannet (bachelor med økologi og naturressurser, fordypning alpin økologi, og friluftslivsveiledning + årsstudium i engelsk + PPU) og er da adjunkt med tilleggsutdanning. På godt norsk: Lærer! Jobber på ungdomsskole, er i et 50% vikariat dette året, men pga faste vikartimer og ekstra vikartimer ligger det på rundt 70-80%. Tar deltidsstudie ved siden av, 15stp i høst og 15 til våren.

Back
Topp