Jobb :(

Miramarmora

Forelsket i forumet
Ja, jeg jobber i barnehage. Og de 2 siste dagene har jeg jobbet fulle dager, uten pause, og totalt uten mulighet for å avspasere... DET kjenner jeg tærer hardt akkurat nå som jeg sliter såpass med slapphet generelt Heldigvis så blir d kortere dag i måren for meg uanset da jeg SKAL til lege med jenta mi. Men det er hardt å gå å ikke kunne ta seg 5 min engang pga underbemanning. Håper virkelig d snur snart, hvis ikke kommer jeg til å gå på en kjempe smell  
Flere som sliter litt på jobb i disse nygraverte tider????
 
Æ har fortsatt mammapermisjon,men grue mæ t å bynn å jobb igjæn :(
Får håp d itj blir så my stress,jobbe på sykehjem :)
 
Huff, så slitsomt :( Ungene krever jo en del ansvar også så man må jo være på vakt hele tiden.. ikke lett dette... Håper det blir bedre etterhvert og at formen din blir bedre!

Jeg har vært litt slapp på jobb, men det har gått veldig bra hittil. Blir nok værre neste uke da jeg jobber som frisør og det blir utrolig mye å gjøre mot 17. mai og konfirmasjoner.. + at jeg går inn i uke 7..(samme uke jeg fikk oppkast sist svangerskap) Så dette kan bli spennende 
 


EnOgEnBle4 skrev:
Huff, så slitsomt :( Ungene krever jo en del ansvar også så man må jo være på vakt hele tiden.. ikke lett dette... Håper det blir bedre etterhvert og at formen din blir bedre!

Jeg har vært litt slapp på jobb, men det har gått veldig bra hittil. Blir nok værre neste uke da jeg jobber som frisør og det blir utrolig mye å gjøre mot 17. mai og konfirmasjoner.. + at jeg går inn i uke 7..(samme uke jeg fikk oppkast sist svangerskap) Så dette kan bli spennende 


uff da... Får håpe du slipper unna oppkast denne gangen da
 
Vært borte fra jobb i natt allerede.. sinnsyk kvalme hele døgnet, å begynte å kase opp i går :/ E sånn at jeg lurer på kossn mine venninner har klart flere svangerskap m kvalme :p
Sliter virkelig m å få i mæj mat å drikke, eneste popcorn som funker...
 
Back
Topp