Jobb

**AM**

Elsker forumet
Hvordan går det med dere i arbeidslivet for tiden?

Er du sykmeldt, får du tilrettelegging, ingen problemer etc...

Etter litt starttrøbbel med kynnere, med påfølgende betennelse i tykktarmen er jeg nå tilbake på jobb for fullt. Det går overraskende bra, føler meg full av energi. Styrer unna de tyngst løftene, men ellers føles alt som før graviditeten, faktisk. Håper det fortsetter sånn fremmover...

joda, går greit på jobb, er fremdeles i min 80% stilling.  men klarer ikke alltid bevege meg like fort før kynnere eller stiv rygg/korsrygg slår inn.  slipper de tunge løftene, veldig greit det :)

Går kjempe bra! Jobber i barnehage, og er derfor ikkje mykje i ro:-) Jobba heilt til permisjonen starta sist, og satsar på å gjere det same denne gangen og!

Jeg er blitt sykemeldt en uke pga hodepine. Har hatt konstant hodepine i tre uker nå, så begynner å bli sliten :(

Jeg er hjemme for tiden, venter på svar fra nav, DET tar jo sin tid!
Kunne ønske jeg også kunne vært i jobb, men helsa er ikke der, og det er ikke pga av graviditeten. Føler meg stort sett som før jeg :)
Håper på å kunne komme ut i arbeidspraksis eller noe slik at jeg slipper å gå hjemme. Dagene blir veldig lange!

Går helt greit på jobb, men merker at jeg blir fortere sliten.. så må ta meg små pauser og unngå stress;-)

Er ikke i jobb, og kommer mest sannsynligvis ikke tilbake før etter permisjon...har vært sykemeldt siden 6. oktober - da først 100% i 4 uker etter en operasjon, så 50% i en og en halv uke på grunn av kvalme - og etter en full vakt på jobb har jeg vært 100% sykemeldt siden 8. november - kun et forsøk på tilrettelagt arbeid - savner å jobbe, og sliter litt med laaaange dager og frustrasjon på grunn av alt jeg ikke får gjort...

Er ekstremt plaget med bekkenløsning og bekkenlåsning, og har prøvd tilrettelagt arbeid uten hell... Bruker krykker, og enkelte dager er krykkene ikke nok til at jeg kommer meg rundt... går til kiropraktor (men han tør ikke lengre behandle bekkenet før jeg evt kommer i en bedre periode i frykt for at jeg må i rullestol), går til bassengtrening for gravide med bekkenplager og til fysioterapeut... til uken skal jeg ta kontakt med akupunktør for å gi det en sjanse...

Var 100% fra uke 6 til uke 14. Nå jobber jeg 20% med delvis tilrettelegging.
Godt å få jobbet litt!!   Ikke gøy å være dårlig :(

Jeg ble 50 % sykemeldt fra uke 14, i uke 17 ble jeg 70 % sykemeldt og det jobber jeg nå. Men ser dessverre ut som det går den gale veien.

Har en jobb jeg ikke får tilrettelagt stort. Jobben min består i å stå hele tiden jeg jobber og med lavt blodtrykk er det her problemet ligger.
Skikkelig kjipt når jeg våkner i bra form å gleder meg til å jobbe litt,etter 1 time er jeg så slapp og svimmel at det bare er å legge seg. Ikke kan jeg bare ta pauser når jeg vil heller.
Er selvstendig frisør...

Hadde jeg bare hatt en kontorjobb f.eks hvor jeg kunne sitti å jobba og tatt pauser når jeg trengte så kunne jeg nok jobba mye lenger..
Men men thats life.

Jeg jobber fullt, og det går veldig bra. Men så har jeg en kontorjobb som ikke innebærer noe fysisk. Jobbet fullt helt frem til permisjonen sist og håper på å kunne gjøre det samme denne gangen. Skal ta ut noen uker ferie før permisjonen starter så det blir en rolig sommer :-)

Jobber 100 % turnus jeg, og bruker tiden mellom vaktene til å ta  meg inn.... Litt dårlig samvittighet for at sofaen er min beste venn, men håper det går seg til......

Sitter å venter på svar på søknad om svangerskapspenger jeg... kjedelige saker... og NAV er jo ikke akkuratt så fryktelig flinke til å forte seg! Jeg er frisk og i god form ellers men har en risiko jobb og er selvstendig næringsdrivende... Er liksom ikke mye tilrettelegging man kan regne med å få da... Utrolig kjipt for jeg blir litt sprø av å gå hjemme på dagtid! Formen er flott, så det er jo litt trist.

Har nesten ikke jobba etter nyttår og blir "forsørga" av samboer inntill jeg får svar på søknad fra NAV (som har brukt en måned alt...)  Ingen god følelse for min selvstendige kvinnestolthet!

Back
Topp