JOBB

mommsi

Flørter med forumet
Jeg har i lang periode gruet meg til den dagen kommer at jeg må si det på jobb. Faktisk så holdt jeg på å "droppe" ønske vårt om en til pga jobb. Vet det høres helt dumt ut, men jeg vet innerst inne at mine med ledere ikke er så glad for at noen blir borte fra jobb...igjen. Hvordan er det med dere? Begge forrige svangerskap har jeg jobbet nesten fullt ut, men kan jo ikke garantere det heller. Livredd for å bli sykmeld jeg..

kviet meg for å si det, men gikk greit. de hadde allerede tatt meg med (som gravid) i budsjettet for neste år..hehe
jeg synes det er vanskeligere at det skjer masse endringer på jobben nå, og at vi blir flyttet og det forandres i faggrupper. dette er noe jeg virkelig ønsker å delta i, så håper formen holder seg bra og jeg kan jobbe ut:)

Jeg gruer meg veldig til å si det... litt fordi de endra stillingen min mens jeg nå har vært borte i svangerskapspermisjon og kommer tilbake til 40% jobb, men på en annen side er jeg skuffet og syns ikke de fortjener min arbeidskraft :p Skal bruke graviditeten og enste permisjon på å finne ut hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig i permisjon.. mest sannsynlig finne en annen jobb eller studier :D

Her sa sjefen da jeg fikk fast jobb at nå måtte jeg dra rett hjem til **** (sambo) og lage barn:P Hehe, så jeg sa det tidlig og hadde ikke noe problem med det:)

jeg grua meg til å si det ja, men måtte si det litt tidligere enn planlagt fordi jeg ble sykemeldt... gadd ikke slenge en sykemelding i fjeset på sjefen uten å si hvorfor..

Back
Topp