Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ufff, nå begynne jeg å grue meg, skal begynne på jobb den 01.02!!!! Egentlig så gleder jeg, men det blir sikkert velde rart og ikke være hjemme!!!!! Flere som skal begynne på jobb???
Begynte så smått og jobbe i desember. Så var det start med studiene igjen i begynnelsen av januar. Er i praksis, jobber da 30 t per uke pluss en hel haug med oppgaver utenom [&o] Prøver å være med snuppa etter jobb og jobbe med oppgavene på kvelden. Men stakkars sambo, han er nok litt frustrert over at han ikke får mer tid sammen med meg. Alle sier det er jo bare for et år ... men med mye sykdom og diverse, da føler eg at hele opplegget er helt på trynet .. men men, eg må jo bare fullføre.
Så konklusjon; syns det var forferdellig å begynne å jobbe igjen!
Jeg har jobbet siden 14. Desember. Pappaen var hjemme til forrige Mandag, da begynte Linnea i bhg. Og det har gått veeldig bra :) Hun elsker å være der, hun har ikke grenet i bhg enda. Hun er der ikke hver dag, Forrige uke var hun der 3 ganger, og hjemme resten. Gruet meg veldig, men er veldig lettet for at det går så fint :)
Begynner å jobbe igjen 14. februar. Gruer meg litt jeg og, blir rart å reise fra. MEN, jeg er glad hun skal være hos pappa jeg da, og at jeg jobber ca 65% bare. Jobber en del sene kvelder da, rarest å være borte fra de små i leggetida syns jeg... :)
jeg begynte så smått 6.januar..men så fikk jeg ett vikariat så jeg skal starte 80% fra mandagen av [&:]og utsetter resten av permisjonen til august!! :) har 4 uker igjen[:D]