jobb

teba

Gift med forumet
men kva jobber dere som/med?
Eg er førskolelærar,jobber i barnehage!!!

å shit..eller er du fornøyd med det?

Gymlærer, jobber i videregående...

Er ikke utdannet som noe. Sist jobbet jeg på kafé.

å shit..eller er du fornøyd med det?

Fornøyd med at det er innvilget ettersom jeg umulig kan jobbe for tiden pga "anfall" (kan ikke ses for andre) jeg plages med ofte. Er veldig vanskelig å bli det idag...
Men syns det er litt "flaut" ettersom jeg bare er 20! Skulle gjerne vært uti jobb og slikt som alle rundt meg! Men lite jeg kan gjøre med det!
Dessuten går ikke livet under for det! SKAL uti jobb så fort jeg blir bra![;)]

Som samboer sier.. Se det positive i det; "Jeg kommer hjem til middag hver dag,vasket hus,ryddet,null oppvask og alt bare velstand!" Hehe![:D]
Så noen fordeler er det jo..[;)]

jeg er hjemmeverende, og koser meg me jento mi mens vi venter på en liten til[;)]

Jobbet på kafe, men to mnd før permisjonen skulle starte gikk dem konkurs så nå er jeg arbeidsledig. Ikke særlig gøy tanke i og med at jeg nå snart er ferdig med permisjonen å burde gått ut i arbeid igjen.

Hvis det er det som må til for at du skal verte bra/betre må du ta det...helsa er viktigast ikkje jobben!!![;)]

æ har svangerskapspermisjon.
jobba egentli som feskar på en trålar, men kan liksom ikkje slæng magen oppå sløyekaret å sløye fesk[;)]

jeg har jobbet på kontor i mange år, men måtte slutte med det pga problemer med armer/rygg, så nå er jeg på attføring. Halvveis i studiet - skal bli barnevernspedagog.

Jobber på kontor, som personalkonsulent.
Mest lønnsføring egentlig.

er utdannet som servitør(men har ikke tatt lærlingetiden)
har jobbet på en glass og stentøy butikk
nå jobber jeg på en butikk alá Vita

jeg jobber i barnehage.
men nå er jeg hjemmeværende

Jeg har samme utdannelse som kjersti:) tar og jobber som resepsjon/-kafémedarbeider på Sjusjøen [:)]

Jeg har vært hjemme værende nå i snart 5,5 år og blir det 1 år til.
Jobbet som teknisk tegner før det men skal ikke tilbake til kontor.

Jeg er hjelpepleier, jobber vanligvis i hjemmesykepleien.
Har vært sykmeldt hele svangerskapet, og blir vel hjemme et år etter babyen har kommet[:)]

Back
Topp