Jobb

Triiny

Elsker forumet
Hva jobber dere med jenter? Trives dere? Og er det godt lønnet? (hvis dere vil svare på det da)[:)]

Jeg jobber nå som barnehage assistent, men vil ikke dette når jeg har barn selv og vil jobbe med noe annet. Men dumme meg har ikke fullført vgs og aner derfor ikke hva jeg kan/vil jobbe med. Så jeg trenger tips og råd.[:D]

Jeg er omsorgsarbeider og trives veldig godt som det. Men lønnen er jo ikke akkurat noe å skryte av.. hehe

jobber som anleggsgartner, lønna er bra i forhold til utdannelsen [:D] meen er ofte permitert på vinteren, = dårlig lønn, å vet aldri når man må jobbe på vinteren (brøyting/strøing m traktor)[8D]  liiker å jobbe ute! mn kunne faktisk tenkt meg mer utdanning, men vet ikke helt hva d skulle blitt enda [:D]

jeg er utdannet kokk men siden jg var over 20 når jeg var ferdig med skole var det ingen bedrifter som ville ha meh som lærlig:(

så nå jobber jg som vikar i en stiftelse som heter sogni som har hjemm for fdøve med handikap.. trives masse så vurderer å ta helsefag til høsten å jobbe ufaglært der i 5 år å få fagbrev i noe:)

har en ok grunnlønn på rundt 130 i timen men har mye tillegg som, kveld helg helligdag osv... skatter ca 40% mn må nok høyere i 2011

Jeg er sveiser.....bygger ett av verdens største juice tanker og kjemikalie tankere.
Spennende men tungt[:)]

Jeg er utdannet hj.pleier og legesekretær, jobbet i hjemmesykepleien, men etter at jeg ble alene med ungene for 6 år siden så ble det vanskelig å kombinere turnus med alenemor og da var de tre små veldig små så jeg begynte som selger.
Var avd leder for Jack & Jones på Amfi Moss i ett år tid før jeg fikk tilbud om å begynne på utgående salg mot småbedrifter hos Telenor.

STORTRIVDES men dessverre så er min avd avviklet så nå har jeg ingen jobb å gå tilbake til etter permisjon..... Da må jeg pakke ungene og flytte til Gjøvik og det blir ikke aktuelt[;)]