Jobb

Triiny

Elsker forumet
Hva jobber dere med jenter? Trives dere? Og er det godt lønnet? (hvis dere vil svare på det da)[:)]

Jeg jobber nå som barnehage assistent, men vil ikke dette når jeg har barn selv og vil jobbe med noe annet. Men dumme meg har ikke fullført vgs og aner derfor ikke hva jeg kan/vil jobbe med. Så jeg trenger tips og råd.[:D]

Jeg er omsorgsarbeider og trives veldig godt som det. Men lønnen er jo ikke akkurat noe å skryte av.. hehe

jobber som anleggsgartner, lønna er bra i forhold til utdannelsen [:D] meen er ofte permitert på vinteren, = dårlig lønn, å vet aldri når man må jobbe på vinteren (brøyting/strøing m traktor)[8D]  liiker å jobbe ute! mn kunne faktisk tenkt meg mer utdanning, men vet ikke helt hva d skulle blitt enda [:D]

jeg er utdannet kokk men siden jg var over 20 når jeg var ferdig med skole var det ingen bedrifter som ville ha meh som lærlig:(

så nå jobber jg som vikar i en stiftelse som heter sogni som har hjemm for fdøve med handikap.. trives masse så vurderer å ta helsefag til høsten å jobbe ufaglært der i 5 år å få fagbrev i noe:)

har en ok grunnlønn på rundt 130 i timen men har mye tillegg som, kveld helg helligdag osv... skatter ca 40% mn må nok høyere i 2011

Jeg er sveiser.....bygger ett av verdens største juice tanker og kjemikalie tankere.
Spennende men tungt[:)]

Jeg er utdannet hj.pleier og legesekretær, jobbet i hjemmesykepleien, men etter at jeg ble alene med ungene for 6 år siden så ble det vanskelig å kombinere turnus med alenemor og da var de tre små veldig små så jeg begynte som selger.
Var avd leder for Jack & Jones på Amfi Moss i ett år tid før jeg fikk tilbud om å begynne på utgående salg mot småbedrifter hos Telenor.

STORTRIVDES men dessverre så er min avd avviklet så nå har jeg ingen jobb å gå tilbake til etter permisjon..... Da må jeg pakke ungene og flytte til Gjøvik og det blir ikke aktuelt[;)]

Så da blir det å benytte sjansen og gå på skolen, skal ta barsel- og barnepleier tenkte jeg[:)]  Har alltid vært den veien jeg vil gå så selv jeg har små barn igjen så er det LITT enklere med ett lite enn tre små og en litt større [;)][;)]

Jeg jobber som markedskoordinator hos en stor fiskebedrift her i bergen, hallvard lerøy .... stooooor trives i jobben min [:)] og får som fortjent i lønn trur jeg. Har 4 års utdannelse fra Australia...

Jeg er utdannet førskolelærer og trives veldig godt med det[:D] men er jo litt spent på hvordan det kommer til å bli nå som jeg er mamma selv[;)] Synes vel egentlig ikke at jeg får lønn som fortjent for det er ikke så veldig mye...da er det fint at jeg har en snill samboer som er utdannet ingeniør[8D]

Er hj.pleier og jobber med atferdsproblematikk blandt voksne. Super spennende, og ingen dag er lik :)
Meen.. lønna.... suger...[:@][:D][:D]

Jeg er utdannet hjelpepleier å har jobbet mange år på ett sykehjem.. Men pga kronisk betennelse i begge hoftene så klarer jeg ikke det lenger.. Så er egentli på utkikk etter noe annet... Vil helst slippe tunus jobb nå som jeg har to små.... Men jeg vet ikke helt hva jeg vil. Tar gjerne i mot forslag..:)

Jeg er sykepleier og jobber på en hjertekirurgisk avdeling, stortrives og elsker å jobbe turnus:) Synes jeg får mer tid sammen med barna når jeg jobber turnus, kan ha rolige morgener når jeg har seinvakt og er ferdig halv fire på tidligvakt.

Jobbet på kontor for noen år siden, 8-16, og da fikk ungene mye lenger tid i barnehagen hver dag enn når jeg jobbet turnus! Utfordringa nå er at vi begge jobber turnus så da blir det litt av et puslespill.

Lønna er helt ok, tjener ca 500 000 med en del overtid.

Jobber med drift og forvaltning av diverse applikasjoner, stortrives med det! Skulle gjerne hatt mer i lønn, men firmaet jeg jobber i er nok ikke de beste på lønn, men er så bra arbeidsmiljø at jeg prioriterer det [:)] Har jo forsåvidt nok penger, men man vil vel alltid ha mer!
Kjempegreit med tanke på snuppa for jeg kan ta hjemmekontor innimellom, og kan flekse litt som jeg vil noe som blir bra når vi må få til logistikken neste år..

Er utdannet sosionom og trives med det. Jobber innen barnevern.
Har utbetalt litt i overkant av 20.000 i mnd. Helt greit det[:)]

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

ORIGINAL: crispy

Jeg er omsorgsarbeider og trives veldig godt som det. Men lønnen er jo ikke akkurat noe å skryte av.. hehe

Igjen noe av det som irriterer vettet av meg.. !!! De som jobber i helsesektoren burde ha mye høyere lønn.. De gjør jo en av de mest nødvendige jobbene i samfunnet!![:@]

sign!!! [:@][&o]

utdannet kokk,men jobber i bhg..
vanskeli å kombinere barn og kokke jobb når en må jobbe sen vakter.
nå får jeg være med barna mine,og det synst jeg er topp!!! [:D]

lønnen som kokk var ok.. husker ikke hva jeg fikk utbetalt.
lønnen som bhg assistent synst jeg egentlig er dårlig i forhold til arbeidet som blir gjort..
utbetalt ca 14 tusen, 80 % stlling.

Utdannet elektriker,men jobber nå som salgskonsulent hos elektrogrossist[:)] Dårligere betalt enn hvis jeg hadde jobbet som elektriker men helt greit[:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: lillefot

utdannet kokk,men jobber i bhg..
vanskeli å kombinere barn og kokke jobb når en må jobbe sen vakter.
nå får jeg være med barna mine,og det synst jeg er topp!!! [:D]

lønnen som kokk var ok.. husker ikke hva jeg fikk utbetalt.
lønnen som bhg assistent synst jeg egentlig er dårlig i forhold til arbeidet som blir gjort..
utbetalt ca 14 tusen, 80 % stlling.

Det var jo BRA i forhold til det jeg får utbetalt som hjelpepleier på sykehjem! Får 14000 utbetalt jeg å, da jobber jeg 100%, 6 års ansinitet, utdannet, jobber 2 kvelder i uka, hver tredje helg...

Oi, det er DÅRLIG betalt ja...

Jeg jobber også innen helse (før jeg begynte permisjon jobbet jeg med barn og unge 0-16), og trivdes med det.
Tror jeg bytter litt område når jeg er tilbake etter permisjon (men liker så godt de jeg jobber med at det blir litt kjipt det også), men må trolig grunnet etterutdanningen min (der er det krav om ulik praksis)...

Tjener veldig godt, men har også 7 års universitetsutdannelse + videreutdannelse, så skulle bare mangle. [:D]

Kunne jeg valgt uten å tenke økonomi, så hadde jeg vært hjemmeværende til lille var 12 år eller no. [;)] For dette er (til tross for at jeg liker jobben min) MYYYYYYE bedre enn å jobbe utenfor hjemmet! [:D]

Er utdannet byggingeniør og jobber med stålkonstruksjoner. Jobber for tiden (når jeg ikke har perm) 50% og studerer 50%. Skal ta master i Offshore konstrusjoner og er ferdig med dette våren 2012.
Er fornøyd med lønna =) Den er representativ for den stillingen jeg har.

Jeg blir ferdig utdanna nå i vår. Tar allmennlærerutdanning[:D]
Hadde intervju for skolene i kommunen jeg vil jobbe i på fredag. Får beskjed iløpet av uka om jeg får jobb, noe jeg håper jeg får[:)]

Har på siden av studiene jobbet på døgnåpen bensinstasjon, annenhver helg og noen ukedager av og til. Hadde da utbetalt mellom 3 og 10 tusen i måneden - en del mer når jeg jobbet mye på sommeren (noe jeg ikke var flink til[8|])

Back
Topp