Jobb/ yrke

Jobber som ped. Leder i bhg :)
 
Jobber i barnehage :)

For dere som er bekymret og jobber i barnehage, så fikk jeg vannkopper og er nå sykmeldt i 2 uker. Ta en test/blodprøve med legen for å finne ut om du har hatt vannkopper før. Så vet du om du bør være forsiktig eller om du kan slappe av :)

Jeg har ikke hatt det før, og det var ikke i tankene mine en gang før jeg fikk det.. :/ Men satser på at det går bra! :)
 
 Jeg er også pedagogisk leder/førskolelærer :)
 
Jeg er utdannet adjunkt med tillegg og jobber som kontaktlærer i småskolen
 
voldsomt til pedagogtetthet her inne da ;)
 
Jeg jobber innenfor familieterapien.
 
Er Vernepleier og jobber i et bofellesskap.. Jobber turnus, men håper på å finne meg en dagtid jobb etterhvert.
 


Swim83 skrev:
Er Vernepleier og jobber i et bofellesskap.. Jobber turnus, men håper på å finne meg en dagtid jobb etterhvert.



Er også Vernepleier,  og jobber som miljøterapeut. (Barnevernsinstitusjon)
Har også turnusjobb, men leter etter dagjobb... bare så synd de jobbene ikke vokser på trær!
 
Økonomirådgiver - utdannet siviløkonom :)
 
Sykepleier:)
 
Er utdanna sosionom, men har jobba i bhg i ett år - fra 2012 så har jeg jobba som ped.leder :)
 
Er Delelagersjef på ett bilverksted...:)

I helgene jobber jeg som barkeeper...:)
 
Jeg er vernepleier, og jobber på dagsenter for utviklingshemmede. Deilig å slippe turnusen :)
 
Jeg er også vernepleier! Jobber på dagsenter for utiklingshemmede. Deilig å slippe turnus!
 


*Utålmodig* skrev:


Swim83 skrev:
Er Vernepleier og jobber i et bofellesskap.. Jobber turnus, men håper på å finne meg en dagtid jobb etterhvert.



Er også Vernepleier,  og jobber som miljøterapeut. (Barnevernsinstitusjon)
Har også turnusjobb, men leter etter dagjobb... bare så synd de jobbene ikke vokser på trær!

Ja enig.. Skulle ønske det var flere jobber til oss, i skole eller barnehage feks.. Har ikke så lyst på en kontorjobb.. Vil være ute i "felten" å jobbe..
 


Kinee skrev:
Jeg er også vernepleier! Jobber på dagsenter for utiklingshemmede. Deilig å slippe turnus!


Kan tenke meg at det er deilig å slippe turnus. Håper på å at jeg kan slippe det etterhvert også.
 
Jobber på slakteri :)
 
Back
Topp