Jobb/utdanning

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Da fortsetter vi å bli kjent. :) Du får svare på det som er mest relevant for deg.
Hva jobber du med? Hva er du utdannet som? Hva studerer du? Eller fortell om en spennende, kjedelig eller rar jobb du en gang hadde. :)

Jobber som Support Service Manager for en IT bedrift som leverer ERP systemer. Ny og spennende bedrift med stor arbeidsmengde, så blir aldri kjedelige og rolige dager her :P Har en herlig gjeng med ansatte som jeg er leder for - heldig som ble tilbudt denne jobben :)

Jeg er sykepleier og har jobbet med psykosebehandling innenfor døgn DPS, men nå omstilles vi og blir en kombipost med akuttplasser og noe psykosebehandling. Blir spennende.
Alltid jobbet med psykatri, som regel akutt, begynte i 2009 og ble værende :wideyed:

Spent på hvor lenge jeg blir i jobb denne gangen, forrige svangerskap ga jeg meg i uke 20.

Jeg jobber som karriereveileder. Har en bachelor i pedagogikk og studerer nå fulltid master i spesialpedagogikk på første året. Ser for meg å jobbe innen skole/PP-tjenesten etter endt master.

Slutter i jobben som karriereveileder i januar, så da blir det kun fokus på å fullføre semesteret på masteren, slik at jeg ikke henger så langt etter når jeg har hart permisjon :)

Har nylig begynt som assistent i barnehage. Jeg har tenkt til å jobbe et års tid for å se om det er et yrke jeg trives med, så eventuelt ta barnehagelærerutdanning. Nå er jeg jo gravid, så da får den utdannelsen vente litt til :)

Jeg er logistikkmedarbeider, kan komme tilbake til hvor senere :hilarious: har egentlig ingen utdanning, men tar opp fag for å få generell studiekompetanse slik at jeg kan studere videre senere :) får se hvor lenge jeg holder ut på jobb da den kvrever mye både psykisk og fysisk

Har nylig begynt som assistent i barnehage. Jeg har tenkt til å jobbe et års tid for å se om det er et yrke jeg trives med, så eventuelt ta barnehagelærerutdanning. Nå er jeg jo gravid, så da får den utdannelsen vente litt til :)
Jeg jobbet litt i barnehage etter VGS og litt mens jeg studerte også. Søkte meg inn på førskolelærer også, men fikk kalde føtter. Så ble jeg kjemiingeniør. :hilarious: Det er ikke så lett å finne ut hva man skal bli!

Er sosionom og jobber i barneverntjenesten :)
Det er det faktisk ei i min forrige termingruppe også som gjør, alltid interessant og lærerikt å diskutere med henne. :Heartred

Det er det faktisk ei i min forrige termingruppe også som gjør, alltid interessant og lærerikt å diskutere med henne. :Heartred
Så gøy!:) Alltid lærerikt for oss å drøfte med barnehageansatte også, dere som er tettest på de mest sårbare barna :Heartred

Så gøy!:) Alltid lærerikt for oss å drøfte med barnehageansatte også, dere som er tettest på de mest sårbare barna :Heartred
Jeg jobber ikke i barnehage nå, det var bare et par år rett etter vgs. :) Jeg fant ut at mitt kall var realfag. :joyful:

Ser nå at du er kjemiingeniør, trodde du jobba i barnehage. Går litt i surr med disse brukernavnene :hilarious:

Back
Topp