Jobb og utdannelse :)

Jeg er utdannet barnevernspedagog og jobber som førstekonsulent på kontor med offentlig forvaltning.

Er utdannet kokk. Men etter ferdig utdannelse jobbet eg på kiwi også begynnte eg på kafé/restaurang til nr 2 var 2år. Har ikkje den beste ryggen til det yrket. Så i det siste har eg vert hjemmeværende husmor :D Og trivest godt med det ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder/daglig leder i en privat bhg. :)

Er treningsveileder og instruktør hos Elixia ved siden av studiene. Skal ha permisjon etter fødsel ett år, så har jeg tre år på skolen før jeg blir revisor. Jeg er heldigvis ung:-P

Som jeg skulle skrevet d selv:) å jobbe som bl.dekoratør var ikke noe serlig når man hadde familie. Så en kontorjobb fra hall 8 te hall 4 å fri hver helg passet meg ypperlig:)
Familielivet e absolutt viktigere enn jobben ;) kan eg spørre ka butikk du jobbet i? Var du med i DM/NM noen gang?

Jeg er utdannet farmasøyt, og trives med å jobbe som det.

studerer til å bli førskolelærere deltid og har 3 år igjen :( jobber som vikar i barnehage når kroppen orker :) Ellers vært hjemme med første mann til han var 3 og 2 mann til hun var 2år

Er førskolelærer :) Jobber med barn som trenger ekstra oppfølging i barnehage og driver å utdanner meg til spesialpedagog.

Er utdannet legesekretær og hjelpepleier! Nå oppgraderer jeg til sykepleier og er ferdig til jul 2014 (ink litt permisjon med lillemor). Så er det bare å finne seg jobb. Jobbe i 2 år og deretter skal jeg studere Master i Anestesi sykepleie!

Er utdannet barne-og ungdosmarbeider, men begynte å jobbe på apotek da jeg var ferdig med utdanninga. Jobbet der i nesten 3 år, og nå er jeg arbeidsledig/sykemeldt :)

Er utdannet legesekretær og hjelpepleier! Nå oppgraderer jeg til sykepleier og er ferdig til jul 2014 (ink litt permisjon med lillemor). Så er det bare å finne seg jobb. Jobbe i 2 år og deretter skal jeg studere Master i Anestesi sykepleie!
velkommen i kubben når den tid nærmer seg :)

Jobber som sykepleier og trives vell sånn egentlig med det. Har planer om helsesøster videreutdanning da det vil bli vanskelig med den lille og to foreldre som jobber turnus. (Far jobber 4-4 på båt)

Jobber i kontrolltårnet på den lokale flyplassen (passe utskjelt arbeidstittel), elsker jobben min. Har også studert matematikk og statistikk i en årrekke ved Blindern, men er glad jeg heiv meg på ny utdanning i en alder av 27-28år! Blir jeg lei av helgejobbing og skiftarbeide kunne jeg på mine eldre dager tenke meg å bli realfagslærer :-)

Back
Topp