Jobb og utdannelse :)

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Ja hva driver folk med :) Er du student, husmor eller i jobb?! Og jobber du med det som du er utdannet til?
Selv er jeg Blomsterdekoratør med Fagbrev. Men for snart 2 år siden byttet jeg yrke og jobber nå som Bedriftsrådgiver. Bedre lønn og arbeidstider var rett og sett grunnen til karrierebyttet. :)

Jeg er student, så ikke noe yrke på meg enda desverre.
Studerer medisin, så blir nok lege til slutt. Hvilken type lege har jeg ikke helt bestemt meg for enda

Jobber på omsogsbolig, men bare helgestilling. Gikk hjemme med barna, og skulle begynne på skole i januar, men det utsatte vi da vi hadde en til på vei.. Så nå er jeg bare hjemme (og sykmeldt) og barna i barnehagen...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jobber heltid ++ på bensinstasjon:) skulle bli noe stort og flott etter videregående, som alle andre, men kom aldri i gang:) for 3 år siden tok jeg over hele eierskap og drifta av stasjonen, og trives veldig med det:D

Sitter i kundemottaket/delesalg hos en bilforhandler med tittelen servicerådgiver.
Har tatt fagbrev som deleekspeditør, så jeg jobber jo litt med det jeg er utdannet til :)
Men det tok meg mange år å få en utdannelse og fagbrev.
Begynte på mekaniske og skulle bli bilmekanikker etter ungdomsskolen, men ble gravid med eldste ut i utdanninga, så hoppet av.
Etter noen år hjemme med barna hev jeg meg ut i utdanninga igjen og skulle da bli frisør. men det ville ikke kroppen min ha noe av, så måtte avbryte der også.
Så jobbet jeg som vikar i komminen på skoler og barnehager en stund før jeg var på ny jobbsøk, og havnet der jeg er nå som lærling i delefaget.
Der har jeg nå vært siden 2007 med fagbrev siden 2010 :)

Jobber heltid ++ på bensinstasjon:) skulle bli noe stort og flott etter videregående, som alle andre, men kom aldri i gang:) for 3 år siden tok jeg over hele eierskap og drifta av stasjonen, og trives veldig med det:D