Jobb og utdannelse :)

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Ja hva driver folk med :) Er du student, husmor eller i jobb?! Og jobber du med det som du er utdannet til?
Selv er jeg Blomsterdekoratør med Fagbrev. Men for snart 2 år siden byttet jeg yrke og jobber nå som Bedriftsrådgiver. Bedre lønn og arbeidstider var rett og sett grunnen til karrierebyttet. :)

Jeg er student, så ikke noe yrke på meg enda desverre.
Studerer medisin, så blir nok lege til slutt. Hvilken type lege har jeg ikke helt bestemt meg for enda

Jobber på omsogsbolig, men bare helgestilling. Gikk hjemme med barna, og skulle begynne på skole i januar, men det utsatte vi da vi hadde en til på vei.. Så nå er jeg bare hjemme (og sykmeldt) og barna i barnehagen...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jobber heltid ++ på bensinstasjon:) skulle bli noe stort og flott etter videregående, som alle andre, men kom aldri i gang:) for 3 år siden tok jeg over hele eierskap og drifta av stasjonen, og trives veldig med det:D

Sitter i kundemottaket/delesalg hos en bilforhandler med tittelen servicerådgiver.
Har tatt fagbrev som deleekspeditør, så jeg jobber jo litt med det jeg er utdannet til :)
Men det tok meg mange år å få en utdannelse og fagbrev.
Begynte på mekaniske og skulle bli bilmekanikker etter ungdomsskolen, men ble gravid med eldste ut i utdanninga, så hoppet av.
Etter noen år hjemme med barna hev jeg meg ut i utdanninga igjen og skulle da bli frisør. men det ville ikke kroppen min ha noe av, så måtte avbryte der også.
Så jobbet jeg som vikar i komminen på skoler og barnehager en stund før jeg var på ny jobbsøk, og havnet der jeg er nå som lærling i delefaget.
Der har jeg nå vært siden 2007 med fagbrev siden 2010 :)

Jobber heltid ++ på bensinstasjon:) skulle bli noe stort og flott etter videregående, som alle andre, men kom aldri i gang:) for 3 år siden tok jeg over hele eierskap og drifta av stasjonen, og trives veldig med det:D
Syns da det å være eier og daglig leder er stort og flott nok jeg;)

Jobber som musikkterapeut med barn m ulike spesielle behov,i alder 2-5 år.

Er utdannet til og jobber som trailersjåfør, skulle ta fagbrev i fjor men ble ikkje noe av pga eg va sjukemeldt..:confused: så no må eg ta ny eksamen, men vil helst bytte yrke..:P

Akuttsykepleier på...ja...akuttmottak:-) Trives veldig godt, skal bli rart å flytte til Arendal om 2 uker :-/

Ja hva driver folk med :) Er du student, husmor eller i jobb?! Og jobber du med det som du er utdannet til?
Selv er jeg Blomsterdekoratør med Fagbrev. Men for snart 2 år siden byttet jeg yrke og jobber nå som Bedriftsrådgiver. Bedre lønn og arbeidstider var rett og sett grunnen til karrierebyttet. :)

Som jeg skulle skrevet d selv:) å jobbe som bl.dekoratør var ikke noe serlig når man hadde familie. Så en kontorjobb fra hall 8 te hall 4 å fri hver helg passet meg ypperlig:)

Jeg studerer siv.ing bygg- og miljøteknikk på NTNU. Rota litt rundt før jeg fant ut hva som var det riktige for meg, så jeg kom i gang ganske seint. Blir ferdig med 3.klasse til sommeren.

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider, men jobber som kokk og servitør, men drømmen er igjen noe helt annet... :)
muligens noe innenfor interiør, butikk eller lignende, hadde vært drømmen min. :)

Første utdanning var hjelpepleier.. Har oppgradert litt, og fullførte i februar 2012 bachelor grad i sykepleie. Så er utdannet sykepleier, og har videreutddaning innen for KOLS :)
Trives godt, men skulle helst vært på sykehuset enn på dement avdeling på sykehjem ...

Er utdannet barnevernspedagog, og jobber som det på en barneskole. Under forrige svangerskap og permisjonstid tok jeg spes. ped. Arbeider nå på en barneskole, som sagt, og følger barn med spesielle behov gjennom skoledagen og SFO. Er også SFO leder:) stor trives i jobben min:):)

Er ferdig utdannet sosionom til sommeren, og så har jeg helgestilling i en omsorgsbolig :)

Studerer eiendomsmegling og skal bli eiendomsmegler :-)

Back
Topp