Jobb og sykemld...

Er ikke sykemeldt og håper å unngå det lengst mulig. Har en litt spesiell situasjon på jobben for tiden, så håper å holde graviditeten hemmelig en god stund til....

Jeg er sykemeldt, er litt pga kvalmen men mest fordi vi blir anbefalt å sykemelde oss de tre første mnd pga krevende og delvis voldelig arbeid.. Gleder meg veldig til jeg skal tilbake selvom det er skummelt :)

Hva jobber du med da ?

Idag tog jag egenmelding då magkatarren blossat upp rejält! Hoppas på att få tid hos läkaren om nån timma. Det är svårt att lyssna på kroppen och vad som är bäst för den när man är van att bara köra på...men som sagt, man har ju en till å tänka på;) så mitt dåliga samvete ska jag blåsa bort!

Jeg er hjemme på egenmeldibg nå og kommer til å be om sm når den går ut. Formen er så opp og ned og når den er nede klarer jeg ingenting

Jeg er sykemeldt men det pga av andre ting.. har vært det i et par mnd pga jeg fikk prolaps med skiveutglidning i november. Har mange tunge løft og masse gåing på jobb så det har ikke vært mulig med tilrettelegging. Nå jobber jeg 1 dag i uka, så får vi se om jeg øker opp til vanlig om 2 uker. Er mye bedre nå, har gått til behandling i flere mnd :)

ja jeg er sykmeldt og ble videre sykmeldt til over påske i dag. jeg er helt gåen så fort jeg prøver å gjøre noe, prøvde på lørdag og gjøre bittelitt og da ble jeg liggende på sofa, greide ikke være på gulvet å leke med gutten min en gang og da ser jeg ikke hvordan jeg skal greie å fungere i jobb i en bhg.

ja jeg er sykmeldt og ble videre sykmeldt til over påske i dag. jeg er helt gåen så fort jeg prøver å gjøre noe, prøvde på lørdag og gjøre bittelitt og da ble jeg liggende på sofa, greide ikke være på gulvet å leke med gutten min en gang og da ser jeg ikke hvordan jeg skal greie å fungere i jobb i en bhg.

Jeg er også sykmeldt til over påske. Kan ikke fungere på jobb dersom vi ikke fungerer hjemme :( Ønsker alle oss som er sykmeldt god bedring og forhhåpentligvis ett fantastisk energifylt 2 trimester :)

Back
Topp