Jobb og studier, ett barn og mann.

89modellen

Betatt av forumet
Jobb , studier og småbarn (1 stk.)
Har fått tilbud om å fortsette i jobben min til høsten når jeg skal studere.
Skal da ned til 35% stilling som vil utgjøre jobb 17-21 to ggr i uka en uke og 1 gang i uka pluss helg andre uka (annenhver ).
Har noen her erfaring om det vil fungere greit ? Dette her er jo individuelt , men kanskje noen har erfaring, tenkte jeg og det er de jeg ønsker svar fra :):)
Har mann som er veldig flink til å bidra.
Og jeg skal gå Barnehage lærer fulltid, men forelesninger ca to ganger i uka.

Jobb , studier og småbarn (1 stk.)
Har fått tilbud om å fortsette i jobben min til høsten når jeg skal studere.
Skal da ned til 35% stilling som vil utgjøre jobb 17-21 to ggr i uka en uke og 1 gang i uka pluss helg andre uka (annenhver ).
Har noen her erfaring om det vil fungere greit ? Dette her er jo individuelt , men kanskje noen har erfaring, tenkte jeg og det er de jeg ønsker svar fra :):)
Har mann som er veldig flink til å bidra.
Og jeg skal gå Barnehage lærer fulltid, men forelesninger ca to ganger i uka.

Ser ingen grunn til at det Ikke skal gå bra, spesielt når du har en mann til å bidra :-)
Tok selv deltidsstudie (75-100%) med over 100% jobb da jeg var alene (hadde barnet 50% av tiden), og fulltidsjobb kombinert med fulltidsstudium da eldste var seks år og fram til yngste var 5 mnd (permisjon fra jobben de siste mnd såklart ).

Det burde gå veldig bra :-) jeg studerte fulltid og jobbet omtrent like mye som du beskriver og hadde forelesning fire dager i uken, mann og ett barn. Krever litt planlegging i hektiske perioder, men jeg opplevde det som ett deilig avbrekk å dra på jobb i travle perioder på skolen :-) lykke til! :-)

Jobbet selv litt ved siden av fulltidsutdannelse og det fungerte veldig bra :-) ble selvfølgelig hektisk i perioder, men var jo veldig innstilt på det :-)

Fulltids studie, 40% jobb, mann og to barn og det går kjempebra her :) litt tungt nå som jeg er gravid med nr 3, men det går.

Jeg har jobbet fulltid og studert 75% de siste tre og et halvt årene (minus mammaperm hvor jeg hadde perm fra jobb, men ikke studier). Det har gått bra, men det har vært hektisk til tider, spesielt når jeg har vært i praksis eller på samling og må bytte jobbdager. Da blir det ofte litt for mye, og jeg er helt utslitt etterpå. Hadde jeg kunne jobbet omtrent som deg, tror jeg det ville gått enda bedre! :) Stå på, blir det for mye, så be skolen om hjelp, kanskje du kan vente med et fag og bruke litt lengre tid, men det går sikkert fint! Lykke til! :)

Back
Topp