Jeg blir tullete, jeg har hatt spotting av og på i ca 1,5 uker nå. Aldri i helgene, når jeg har vært sykemeldt er det ikke... Men så fort jeg er på jobb så begynner det igjen. Blir tullete! Det er så stressende med denne spottingen, men det er kanskje stress som gjør det? Vi har hatt sex uten at det har ført til spotting, jeg kan putte inn tabeletter i skjeden uten at det blir spotting. Jeg kan trene og leve normalt liv. Det jeg vet bringer spotting er om jeg får orgasme (tmi, jaja ) - og det føles som spotting alltid opptrer når jeg er på jobb. Er det sjefen min som gjør meg tullete? Kan det være sittestilling? Pressende bukselinning? Hva gjør jeg så annerledes i min kontorjobb hvor jeg sitter på en pc og trøkker dagen lang, ifht å sitte på pcn i sofaen hjemme?
Sist jeg fikk spotting var forrige tirsdag, da ringte jeg lege og fikk sykemelding onsdag-torsdag. Da gikk det over, men kom tilbake så fort det stod fredag og jeg var på jobb. Det gikk over og helga har vært helt rolig. Nå er det mandag og kl 11:00 kom det allerede. Må vel dra til lege i morgen og ta en prat. Ville bare lufte litt tanker, for jeg er redd legen skal tenke jeg ikke vil jobbe og lager meg til med at det "alltid henger sammen med jobben"... For mye kjerringbekymringstanker? Burde kanskje sykemelde meg?
Sist jeg fikk spotting var forrige tirsdag, da ringte jeg lege og fikk sykemelding onsdag-torsdag. Da gikk det over, men kom tilbake så fort det stod fredag og jeg var på jobb. Det gikk over og helga har vært helt rolig. Nå er det mandag og kl 11:00 kom det allerede. Må vel dra til lege i morgen og ta en prat. Ville bare lufte litt tanker, for jeg er redd legen skal tenke jeg ikke vil jobbe og lager meg til med at det "alltid henger sammen med jobben"... For mye kjerringbekymringstanker? Burde kanskje sykemelde meg?