Jobb og plager i graviditeten

trebarnmamma

Forelsket i forumet
Har en jobb der man er avhengig av en. Og hvis ikke noen andre kan ta min vakt må jeg fortsatt jobbe.
Jeg kastet opp på vei til jobb i dag og når jeg var på jobb. Jeg er så sliten, trøtt og kvalm at det bare surrer rundt meg.
Får ikke legetime før den 8 juni å synes det er lenge å vente på for å få sykmelding.. Jeg begynte i denne jobben i Januar å synes det er dumt å bli sykmeldt allerede nå :/ Noen som har noe råd?

Har en jobb der man er avhengig av en. Og hvis ikke noen andre kan ta min vakt må jeg fortsatt jobbe.
Jeg kastet opp på vei til jobb i dag og når jeg var på jobb. Jeg er så sliten, trøtt og kvalm at det bare surrer rundt meg.
Får ikke legetime før den 8 juni å synes det er lenge å vente på for å få sykmelding.. Jeg begynte i denne jobben i Januar å synes det er dumt å bli sykmeldt allerede nå :/ Noen som har noe råd?

Vet ikke hva slags yrke du har, men det må vel være noen som kan? Beordring?

Skjønner at du ikke vil sykemelde deg, men du må lytte til kroppen din akkurat nå, syns jeg.

Vet ikke hva slags yrke du har, men det må vel være noen som kan? Beordring?

Skjønner at du ikke vil sykemelde deg, men du må lytte til kroppen din akkurat nå, syns jeg.
Er personlig assistent. Så er ikke barebare å få noen til å ta mine vakter innimellom.

Ikke tenk på hvor lenge du har jobbet i alle fall, er du dårlig og trenger sykemelding så må du lytte til kroppen og gi deg selv hvile :Heartred

Takk <3 Jeg skal lytte til kroppen <3 Vanskelig da jeg vil fungere! :) Hehe..

Back
Topp