Jobb og innsetting.

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Vi bor i nærheten av sykehuset så i teorien kan jeg på jobb den dagen det er innsetting. MEN jeg skal starte dagen med 4 progestankapsler.. regner med at jeg kommer til å være bittelitt trøtt. Er dere hjemme på innsettingsdagen og dagen etter?

Ved mine forsøk har jeg fått sykemelding for uttaksdag + 3 dager etter det.

jeg har alltid fått tilbud om sykemelding i 3 dager. Kapslene er ikke noe morro og ta på jobb siden du skal ligge en stund etter det. Jeg går på crrinonestaver, det er enklere for da skal man bevege seg litt etterpå

Ok, tusen takk. Tilbud om sykemelding fra klinikken eller fastlegen? Jeg begynner å lure på om jeg bør si det til sjefen min likevel. Ved forrige forsøk, som var et ordinært, var jeg sykemeldt i hele perioden. Et ordinært forsøk er så belastende i forhold til bivirkninger for meg, at det har vært uaktuelt å jobbe. Fryseforsøk føles ikke som en så stor påkjenning. Jeg tror også at det kan være godt å jobbe litt for å få dagene til å gå..  

Jeg har hatt forsøk både i det offentlig og privat. Har fått sykemleding av dem.
Hvis jeg har ønsket lengre sykemelding har jeg kontaktet min fastlege etter de 4 dagene.

ORIGINAL: *Bobbo*

Jeg har hatt forsøk både i det offentlig og privat. Har fått sykemleding av dem.
Hvis jeg har ønsket lengre sykemelding har jeg kontaktet min fastlege etter de 4 dagene.

Ok, da kan jeg kanskje ringe å spørre om det i morgen. Tror jeg bare fikk en dag sist, etter det måtte jeg få fra fastlegen.. [8|]

Forstår jeg det rett nå?

Er dere alle sykmeldte dagen etter innsett? Er det vanlig?

Planen min er egentlig å jobbe dagen etter, men er det dumt? Lurt å være hjemme å slappe av...?

Har vært igjennom forsøk på Riksen og der ble jeg sykemeldt uttaksdag, dagen imellom og innsettingsdag.
Så har jeg hatt forsøk privat og der ble jeg sykemeldt de samme dagen + dagen etter innsetting.

Back
Topp