Sawyer2012
Blir kjent med forumet
Igår hadde jeg ett lite sammenbrudd på jobb. Jeg jobber i barnehage, på en småbarnsavdeling som ped leder. Jeg er 15+6 på vei. De to siste ukene har det vært en del å gjøre på jobb med nye barn som kommer, avvikling av ferier, fikse basen til ett nytt barnehager år osv. Igår bare smalt det tilslutt. Jeg orket ikke mer av bleieskift, løfting og bæring av barn, legging, bøying av ett allerede vondt bekken, opp og ned av gulvet og at vi var en mindre på jobb (noe vi har vært hele uka). Jeg begynte å gråte midt under lunsjen med barna, og måtte gå på do for å ta meg sammen igjen. Min kollega kom å snakket med meg og sendte meg tilslutt hjem. Resten av dagen gikk til å ligge på sofaen og sove. Det samme gjelder idag. De siste ukene har jeg heller ikke orket å gjøre noe husarbeid pga bekkenet fordi jeg er sliten etter jobb.
Er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan stresse ned på jobb, og klare å jobbe lengst mulig frem mot permisjon? Ønsker å jobbe, men vil ikke presse meg selv til jeg ikke klarer mer
Er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg kan stresse ned på jobb, og klare å jobbe lengst mulig frem mot permisjon? Ønsker å jobbe, men vil ikke presse meg selv til jeg ikke klarer mer