Jobb og barnehageplass!!!!

Lussi81

Elsker forumet
JIPPI!!!!
Jeg har fått meg ny jobb med barnehageplass!!!!
Så deilig!!!
Nå slipper jeg å tenke mer på det, heldigvis!!!
Er så glad!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: tullemor_86

åhhhhhhhhhh så deili da..gratulerer så mye[:D][:D]

åå det høres jo perfekt ut!! gratulerer så mye!!

ORIGINAL: ToLykkeTroll

åå det høres jo perfekt ut!! gratulerer så mye!!

Gratulerer så mye!

Jobber du i barnehage du? Tydet det slik ut fra hva du skrev. I så fall, som førskolelærer eller assistent (eller annet?)?

Selv er jeg førskolelærer og jeg har og fått meg jobb med barnehageplass. Ingrid skal heldigvis ikke gå på samme avdeling som meg da. Ho er fryktelig mammadalt, så ho har godt av å være et annet sted.

Men, det skal bli så rart.....

Grugleder meg

ORIGINAL: snupsidupsi

Gratulerer så mye!

Jobber du i barnehage du? Tydet det slik ut fra hva du skrev. I så fall, som førskolelærer eller assistent (eller annet?)?

Selv er jeg førskolelærer og jeg har og fått meg jobb med barnehageplass. Ingrid skal heldigvis ikke gå på samme avdeling som meg da. Ho er fryktelig mammadalt, så ho har godt av å være et annet sted.

Men, det skal bli så rart.....

Grugleder meg

Takk!
Ja, jobber i barnehage, mend er jeg jobbet har de det sånn at pedagogene får plass men ikke assistentene. Og da skjønner du kanskje at jeg er assistent. Så da var det bare å finne en barnehage som prioriterer anderledes og søke der. Med erfaring på 6 år er det ikke vanskelig å få jobb[:D]

Gratulerer! [:D]

Dette er jo kjempegode nyheter! Jeg husker at du bekymret deg for dette da vi var hos Laban. Så flott at det ordnet seg! [:)]

ORIGINAL: Nala

Gratulerer! [:D]

Dette er jo kjempegode nyheter! Jeg husker at du bekymret deg for dette da vi var hos Laban. Så flott at det ordnet seg! [:)]

Back
Topp