Jobb intervju

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Skal på jobb intervju, grugleder meg føler det er lite vits å prøve når jeg er såpass langt på vei 26 uker og synlig mage.... Vil jo ha jobben men spørs om arbeidsgiver ønsker å vente, ikke lenge til jeg må i permisjon.

Noen tips på hvordan kommentere graviditeten slik det virker positivt? Blir en elefant i rommet dersom jeg ikke kommenterer det i det hele tatt, selv om de ikke har lov å spørre:/

Vet ikke hva jeg skal si annet enn lykke til :) Jeg håper du møter fornuftige folk :)

Vet ikke hva jeg skal si annet enn lykke til :) Jeg håper du møter fornuftige folk :)
Takk for det;) skulle ønske magen hadde hatt en knapp som gjorde den forsvant for en times tid. Litt trist at enn føler at det må skjules noe av det største som skjer i livet ved slike aledninger;) drømmen er jo å ha jobb å komme tilbake til etter permisjon;)

Takk for det;) skulle ønske magen hadde hatt en knapp som gjorde den forsvant for en times tid. Litt trist at enn føler at det må skjules noe av det største som skjer i livet ved slike aledninger;) drømmen er jo å ha jobb å komme tilbake til etter permisjon;)
Vet nøyaktig hva du mener. Jeg har bare gitt opp å søke jobb og NAV hadde all forståelse for det da jeg var i møte med de for en drøy uke siden.
Jeg ble tilbudt kurs, men det starter uka før jeg går ut i permisjon. :p
Så de sa jeg trengte ikke foreta meg noe, men jeg får ta kurset rett etter om jeg ikke har funnet meg jobb på egenhånd i løpet av permisjonstiden :)

Lykke til!!
Svangerskapet vil sikkert gjøre det vanskelig det er jo ikke en hemmelighet og det er synd at det er sånn.
Siden de søker folk nå trenger de sikkert folk akkurat nå.
Men kanskje de liker deg kjempegodt og det er jo bare ca 1 år til permisjon er ferdig. Og hva er vel 1 år mot et langt arbeidsliv? Kanskje de ser at du er den rette for jobben og ønsker deg så kan de tilby noen av de andre på intervjuet ett års vikariat. Det er jo en mulighet :)
Håper det går din vei :) :)

Takk takk, ja vi får se. Har egentlig gitt opp å søke jobber selv, men søker på de få som er aktuelle og er faste. Heter seg jo de ikke har lov å velge bort gravide men det gjør de jo. Føler det er demotiverende å være arbeidsledig, men prøver å gjøre det beste ut av det;)

Har fått forståelse hos NAV at å søke på vikariater er bortkastet, så kan jeg søke på alt etter permisjonen heller;)

Lykke til :) Håper de kan se lengre frem enn graviditeten. :) Ellers så tror jeg at jeg bare hadde kommentert at du vet du snart skal ha permisjon, men jobben var så spennende at du måtte søke f.eks. :)

Lykke til:) Men jeg tror nok det hadde lønnet seg å si det før interjuvet. Da vet de jo om de trenger noen snart eller kan vente på deg. Bare min mening;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til:) Men jeg tror nok det hadde lønnet seg å si det før interjuvet. Da vet de jo om de trenger noen snart eller kan vente på deg. Bare min mening;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ser poenget med å si det før men stor fare for å ikke komme til da. + regnet ikke med å komme til intervju, pleie å være så utrolig mange som søker på de faste stillingene og så utrolig få av de...

Lykke til:)

Usikker, var der i en time, og de spurte mye. Fikk meg ikke til å si noe om magen, viste ikke hvordan å si det på en fin måte som ikke ødela:/ men er 40 søkere så skal litt til å få jobben..,

Når skulle du få vite mer? :)
Dette er jo spennende :D

Usikker, var der i en time, og de spurte mye. Fikk meg ikke til å si noe om magen, viste ikke hvordan å si det på en fin måte som ikke ødela:/ men er 40 søkere så skal litt til å få jobben..,
1 time høres jo lovende ut da :)

Usikker om hvordan det går, de skulle ha flere intervjuer, og jobben er på sidelinjen på timg jeg har gjort før. Men å komme på intervju som en av 40 søkere er jo bra;)

Det er knallbra :)
Takk;) ikke krise om jeg ikke får jobb. Vil antakeligvis tjene på å ikke ha jobb før permisjon siden jeg hadde godt betalt jobb som kontrakten ble avsluttet på og må ned i inntekt slik tidene er nå;)

Back
Topp