Nathalie_91
Glad i forumet
Jeg er 17+0 i dag og skal på jobb intervju på en 50% stilling. Jeg trenger desperat en jobb og lurer på om jeg må fortelle intervjueren at jeg er gravid? Eller er det dårlig gjort å tie still om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dei har ikkje lov å spørre deg om det Og visst du gjør det har du faktisk rett til å unnlate å fortelle det Det er fordi dei ikkje kan nekte noen en jobb pga graviditet
Håper du får jobben. <3
Ble du spurt??? Vet ikke hva jeg hadde sagt hvis jeg hadde blitt spurt Men holdt helt kjeft og intervjuet gikk veldig braikke si noe du. jeg var på jobbintervju å ble spurt. å valgte å være ærlig. det skulle jeg ikke gjort. fikk mnemlig ikke jobben. Så hold munn du hehe
Natalie_91 nei har desverre ingen ting. Å er noget desperat nå
Oi.. Ja du får klage! Jeg fikk ikke dagpenger en gang jeg... Men ring rundt uansett.. Er alltid bedre å ha litt vakter av og til enn ingentingJeg har hatt dagpenger meg fikk beskjed om at de er stoppet å ikke vet jeg hvorfor så skal klage kan jo ikke møte jula uten penger
Hvor bor du da? jg bor i kr.sands området og der er det veldig kjent for å være vanskelig å få jobb hvis du ikke kjenner noenJeg også er ute etter jobb ja alt er bedre enn ikke noe Natalie_91 krysser fingra for oss begge jeg