Jobb i dag

Februar?

Forumet er livet
Ja da har jeg vært på jobb i dag og det har vært rart å ikke sett jenta mi ennå. Hun er fremdeles ikke hjemme for hun har vært med pappaen sin til legen. Og nå håper jeg at de kommer hjem snart slik at jeg får sett henne.

Og så blir hun 1 år i morgen. Så rart å tenke på! Rart å tenke at det er et år siden jeg fødte den vakre jenta mi!

Var det koselig å begynne på jobb igjen da? Er noe rart de første dagene, men det bli en del av rutinen :)

Gratulerer på forskudd med 1-års dagen til Ellinor <3

Åhh, kan tenke meg det føles rart ja. Dette året har bare gått sååå fort. Er jammen ikke lenge de er babyer :/

det var greit å begynne på jobb igjen, men det er bare første dagen. Spør meg igjen om noen dager;-)
Godt å være ut av huset alene i noen timer, men jeg har bare sett tuppa i en time i dag, så jeg kjenner at det ikke er helt som det skal være. I morgen skal det være en ny bursdagfeiring for venner, og da får jeg henne ikke for meg selv da heller. Men sånn går det bare.

solisolden skrev:
Åhh, kan tenke meg det føles rart ja. Dette året har bare gått sååå fort. Er jammen ikke lenge de er babyer :/

sign:)

Back
Topp