Jobb fest :P

smama

Glad i forumet
Da er spritflaska vaska sikkert 1000 ganger og fyllt opp med vann :) Blir blandevann og vann på meg i dag gitt :) hihi... håper ingen vil smake...:)

Ikke lett å holde det hemmelig altså...
 
genialt =) har brukt samme trikse bare med vinflaske og brus =) funker som bare det :)
Noe må en gjøre når en ikke kan drikke =)
Hihi du får bare være veldig kjip viss noen vi smake ;) bare si " nei, har ikke mer enn dette" hehehehehhe
 
Har aldri helt skjønt dette her med å "fake" at en drikker jeg? Er det så mye drikkepress at folk kommenterer til de som velger å ikke drikke?

Er det ikke greit nok å bare si "nei takk", "nei jeg tok bilen i dag" eller noe slik?

Og om noen skulle få mistanke til at en er gravid, er det egentlig en stor krise? (Og om de har mistanke, finnes det folk som er så frekke at de spør?)

 


Nesly skrev:
Har aldri helt skjønt dette her med å "fake" at en drikker jeg? Er det så mye drikkepress at folk kommenterer til de som velger å ikke drikke?

Er det ikke greit nok å bare si "nei takk", "nei jeg tok bilen i dag" eller noe slik?

Og om noen skulle få mistanke til at en er gravid, er det egentlig en stor krise? (Og om de har mistanke, finnes det folk som er så frekke at de spør?)


Er vel heller det at jeg har vært sååå gira på denne festen i lang tid nå, så hadde jeg ikke "drukket" så har vel spørsmålene kommet ganske fort
 Også er jeg så dårlig til å nekte. hehe
 


Nesly skrev:
Har aldri helt skjønt dette her med å "fake" at en drikker jeg? Er det så mye drikkepress at folk kommenterer til de som velger å ikke drikke?

Er det ikke greit nok å bare si "nei takk", "nei jeg tok bilen i dag" eller noe slik?

Og om noen skulle få mistanke til at en er gravid, er det egentlig en stor krise? (Og om de har mistanke, finnes det folk som er så frekke at de spør?)


hehe her spør de i alle fall ;) maser vel heter det... så det funka fint for meg å late som om jeg drakk =) men klart det ligge vel ikke for alle :)
 
skjønner at du gjør det. Eg har også venninner OG arbeidskollegaer som er nysgjerrige og VET at me prøve:

 Så  når man er en som VANLIGVIS drikker ,
så er det supermistenkeleig hvis eg sa neitakk : ER DU GRAVID ER DU GRAVID????


Sist gang eg måtte ta en spansk en, var da eg var 5 uker på vei, da hadde eg "heldigvis" nettopp hatt bronkitt så skyldte på at eg va dårlig og var på pencelinkur ;-P





*ønsker meg en Julibaby..10 dager til EL*

 

Jeg er glad jeg har lappen!

Enkelt å si at jeg kjører :D

 
Morsomt! Hvordan gikk det? :)
 

Jeg er glad jeg har lappen!

Er så enkelt å si at jeg kjører ;D

 
Back
Topp