Jobb etter permisjon.

Emmely og mamma.

Elsker forumet
Er de noen som vet om man har krav på de samme arbeidstidene når en komer tilbake fra perm??

Sjefen sende meg nettopp melding med arbeidstider og jeg sluttet ikke før kl 17 noen dager, å da får jeg jo ALDRIG tid med Jenta mi på ettermiddagen....[:(][:(][:(]
Er såå lei meg nå hadde aldrig trod at jeg kune få såååå dårlig arbeidstid.

ORIGINAL: Emmely og mamma.

Er de noen som vet om man har krav på de samme arbeidstidene når en komer tilbake fra perm??

Sjefen sende meg nettopp melding med arbeidstider og jeg sluttet ikke før kl 17 noen dager, å da får jeg jo ALDRIG tid med Jenta mi på ettermiddagen....[:(][:(][:(]

Du, det går helt fint! Jeg slutter tidligst kl 17 hver dag, noen dager ikke før kl 20.. Og det går helt fint, man må bare tilpasse seg.. Lykke til! [:)]

ORIGINAL: Labambie

Du, det går helt fint! Jeg slutter tidligst kl 17 hver dag, noen dager ikke før kl 20.. Og det går helt fint, man må bare tilpasse seg.. Lykke til! [:)]

Godt å høre men jobber du lørdag også????
Jobber til 19 to dager i uken også å de er jo helt greit, men synest at de er sendt med 17 di korte dagene.

Begynner kl 9 eller kl 12 (men Emmely må leveres senest 9.30) så får ikke så mye igjen for de.
Har fri annen hver lørdag og kver søndag.....
De er INGEN andre på jobb som har en slik tullete arbeidstid, har send forslage mitt til sjefen. Så håper hun kan se på de og tenka at jeg også har barn nå å ikke bare hun......[:'(]

Huff jeg hadde ikke villet det, men det er meg da. Jeg er hjemme nå kl 1630 og synes det er sent nok. Da legger Sofie seg om 2 timer. 1830. Og jeg synes ikke det er mye å se henne hver dag. 2 skarve timer og kanskje en halvtime om morgenen som bare er stress for alle skal ordne seg og av gårde.
Skjønner at du er litt frustrert over det ja.

Forteller kjapt om min situasjon:

Jeg er sykepleier, fikk ordnet på jobben at jeg kun jobbet dag og ettermiddagsvakter. Alle de andre jobber natt i tillegg.

Da jeg gikk ut i permisjon tok de min stilling og gjorde den om til en nesten ren nattevaktstilling!

En mnd før jeg skulle begynne å jobbe igjen, tok jeg kontakt med arbeidsgiveren min, og sa klart i fra at det er MIN stilling, og jeg går IKKE netter!!!

Det fikk de ordnet på i full fart, for de kunne ikke endre MIN stilling uten at jeg godkjente det (altså, midlertidig ok når jeg er borte, men jeg kom ikke til å godkjenne den turnusen!)

Så det ordnet seg da jeg tok kontakt med dem og forlangte at jeg skulle ha "gammelturnusen" tilbake! [;)]

Begynner kl 9 eller kl 12 (men Emmely må leveres senest 9.30) så får ikke så mye igjen for de.
Har fri annen hver lørdag og kver søndag.....
De er INGEN andre på jobb som har en slik tullete arbeidstid, har send forslage mitt til sjefen. Så håper hun kan se på de og tenka at jeg også har barn nå å ikke bare hun......[:'(]

Det kan du skikkert avtale annerledes med barehagen. Så lenge de ikke skal på tur spiller det vel ingen rolle om hun kommer kl 11 når du begynner kl 12? [:)]

har fått orden i det og er kjempe glad, hadde ikke klart og sett henne så lite[&:]
Nå skal jeg slutte 15 2 dager;):)

Back
Topp