Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så usikker, alt jeg vet er at William ikke skal være fulle dager i barnehage så må løse det på en eller annen måteHvor mye har dere tenkt å jobbe, og når starter dere? Jeg har akkurat søkt om 30% permisjon fra lærerstillinga mi på 100%, så jeg får en fridag i uka til å være med gutten minStarter opp i august 16.
Aner ikke hvordan det blir med oss etter endt permisjon. Har 100 % stilling der jeg jobber, men pga veldig lang pendlevei (1 og 1/2 time hver vei!) så må jeg finne på noe nytt. Alternativet er å flytte, noe som blir uaktuelt pga jobben til mannen og at her vi bor nå eier vi hus og stortrives! Gruer meg noe voldsomt til dette og klarer på en måte og ikke glede meg over permisjonstiden. Føler dagene flyyyr avgårde og at snuppa idag er 5 mnd allerede føles helt uvirkelig! I tillegg til dette, føler jeg meg litt ensom for tiden. Er stort sett alene hele dagene til mannen kommer hjem fra jobb. Har tenkt å prøve å finne en barselgruppe, men synes det er vanskelig å bli kjendt med nye mennesker. Er ikke særlig beskjeden, men ikke så veldig utadvendt heller :/ så akkurat nå føler jeg alt bare er vanskelig.. Er ikke så mange lyspunkt annet enn når vesla mi finner på noe nytt å sjarmere meg med❤