Jobb etter nettstudie? "Inspirert"

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Blir inspirert og imponert over de som skriver her om å ta nye utdannelser og videreutdanning :)
Jeg vurderer selv dette, men å ta 30 fagskolepoeng hos "Nki Nettstudier" Noen som har erfaring med dette? Får man jobb etterpå på lik linje som de som har gått på en fysisk skole? Er det dårligere utdannelse på ett nettstudie?

Jeg har studert på nett, eksamen er det samme, og karakteren blir satt på lik linje for alle som studerer samme fag. Jeg fikk jobb med en gang etter endt studie. Får du bra karakter når du studerer på nett viser du også at du er selvstendig og læringsvillig osv.

Ok, takk, kjekt å vite :D Var redd for at jeg ville komme bak de som har gått på en fysisk skole i køen om jobb....

Jeg har fagbrev som kokk, og har lyst på ta ett halvtårsstudie i lønn og personal for å lettere få meg en form for dag/kontorjobb i stede for å få hverdagen med ett barnehagebarn til å gå opp :)

Kan jeg spørre hvilken linje du ser for deg?

Jeg har fagbrev som kokk, og har lyst på ta ett halvtårsstudie i lønn og personal for å lettere få meg en form for dag/kontorjobb i stede for å få hverdagen med ett barnehagebarn til å gå opp :)

Da forstår jeg. Jeg kan kun svare for de kreative studiene og der opplever jeg at studiet alene ikke hjelper stort om du ønsker å komme inn på jobbmarkedet.

Da forstår jeg. Jeg kan kun svare for de kreative studiene og der opplever jeg at studiet alene ikke hjelper stort om du ønsker å komme inn på jobbmarkedet.

Ja det skjønner jeg :) Er stor forskjell på de kokkene som har tatt læretid i bedrift og de som tar fagbrev direkte etter tre år på skole også... I praktiske og kreative yrker hjelper det lite å bare lese bøker...
Beveger meg ut på områder jeg ikke har erfaring med nå når jeg tenker på å få en teoretisk jobb ;)

Back
Topp