Jobb eller sykemeldt?

Jobber 100% på småbarnsavdeling i barnehage :) Vurderer å trappe ned litt, men har ikke blitt enda... Krangler litt med bekkene etter jobb.

Har jobbet resusert en stund nå, pga bekkenløsning. Jobber som butikkleder i en ganske stor butikk, så denne tiden på året er ekstra tung og fysisk krevende. Går derfor ut i 100% sykepenger fra 01.12, frem til permisjonsstart 29.12 :-)

Jobber over 100% nå tror jeg, hvertfall 44,5 timer i uka, det skal jeg heldigvis bare 2 uker til :-) har praksis som sykepleier, vedsiden av min jobb som ekstrahjelp og der tar det seg opp med vakter nå mot jul, kjenner det godt på kroppen, men ferdig med praksis om 2 uker og da har jeg bare jobben i blomsterbutikken som jeg skal jobbe en del frem mot jul nå, sliter litt med rygg og utmattelse, men ikke slik at jeg ser noen behov for å sykemelde meg, håper jeg klarer meg ut desember hvertfall :-)

Jobber 50 % som sykepleier. 50 % sykmeldt.
Regner kanskje det blir mindre jobb fremover, da bekkenet/ryggen krangler når jeg går mye, og jeg har begynt å slite med litt uvelhet og kvalme igjen. Så ligger for det meste i senga eller på sofaen når jeg ikke er på jobb :rolleyes:

80% sykemeldt grunnet bekkenløsning. Jobber som lærer.

100% jobb
Kontorrotte, med litt div div oppgaver
Blir mindre reising og mer videomøter, selv om jeg foretrekker f2f så funker videomøter som en grei nok erstatning.
Kommer nok til å jobbe frem til 1-2 dager før fødsel også denne gangen :-)

Har søkt Svangerskapspenger akkurat nå, fordi jeg jobber primært natt innen helse. Så har jeg fått svangerskApsdiabetes, som forverres ved nattarbeid! Nå jobber jeg kun 2 dager i uka, som sanglærer, for det påvirker ikke diabetesen :-)

Jibba fullt til det smallt til her for et par uker siden.. Nå er det krykker og hjennetilværwlsennsom råder :(

Jobber 50% pga vondt bekken og dårlig nattesøvn. Har generelt sett mye stress i livet mitt og trives med det, men fungerer dårlig med baby i magen. Sliter mye med dårlig samvittighet, føler at jeg ikke strekker til på noen arenaer.

Jobber 100%, og gjør nok det frem til foreldreperm starter 29.1. Jobber på kontor, med nokså mye fleksibilitet. Har tidl. reist mye, reiser nok mindre nå (men dette hovedsakelig for å ikke være så mye borte fra storebror).

Back
Topp