Jobb eller sykemeldt?

Frk86

Flørter med forumet
Hvordan er status for de fleste nå? Er du fortsatt i jobb? I isåfall hva jobber du med? Hvis ikke, hvorfor er du blitt sykemeldt? :)

Fortsatt i 100% jobb. Planer om å forbli det frem til og med 17.januar :)

Er ute med 100% svangerskapspenger pga omorganisering på jobb og masse kynnere. :)

Jobber 80%, og bruker de 20 til å ha litt kortere dager. Har en type "aktiv kontorjobb" med til tider veldig mye å gjøre (både fysisk og tlf/mail) og det ble for tungt for kroppen med bekkenløsning, søvnproblemer og leddbetennelser... Hjelper mye med litt kortere dager (og uten overtid), og håper å holde det slik til 28 januar. :)

Jobber 100%, usikker på hvor lenge det går. Jobber i hotellbransjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 75% sykmeldt på grunn av kraftig bekkenløsning. Jeg jobber på kontor, men en del lagerjobb er ikke til å unngå.. Synes det er kjedelig, men jeg tenker at på denne måten klarer jeg hvertfall å være i litt jobb frem til permisjonsstart :)

Jobber 60% og har en kontorjobb.

100% svangerskapspenger. Er ambulansearbeider og det er dermed fare for foster! Kunne såå ha tenkt meg å jobbe, lei av å gå hjemme..

Er 50% degradert fra jobben min, så jobber berre 20 % no... Jobber så hjelpepleier, så er tunge tak.
Har slitt med ein del håveverk dette svangerskapet,å nå begynner bekkenet å merke d litt også..:(

Jobber 50% altså 50% sykemeldt. Jobber på skole med spesialgrupper og jobben ble for tung for ryggen. I tilegg sliter jeg en del med kvalme fortsatt. Syns det funker bra å jobbe 50% så håper det holder til permisjonstart :)

Jobber 75%, jobber i helsevesenet i en jobb der jeg står og går hele dagen. Regner med å trappe enda mer ned om ikke alt for lenge, med vond rygg og søvnproblemer orker jeg ikke slite meg fullstendig ut på jobb før beibien kommer.

Jobbet 100%frem til for 2 uker siden. Jobber som personlig assistent og i hjemmesykepleien. Angrer ikke et sekund på at jeg sykemeldte meg, nå er jeg meg selv igjen og kan fungere hjemme også og ikke bare halvveis på jobb:)

Jobber på kontor, er sykemeldt 30% pga. at jeg er så døst sliten. men begynner å komme seg nå. Skal tilbake i 100% 1/12

Jobber 100% og tror det skal gå fint frem til permisjonen begynner :) Jobber med både laboratoriearbeid og på kontor, har veldig fleksibel arbeidsdag og gode kollegaer som gladelig tar over stressende oppgaver om jeg trenger det. Går til kiropraktor for bekkenløsning, så om det skulle bli skikkelig ille kan det hende jeg må krype til sykemeldingskorset. Med 1 time reisevei hver vei blir det lange dager. Men foreløpig er formen stort sett topp :)

Jobber 32% på kontor. Var arbeidsledig fram til oktober, så er 32% i jobb, 68% arbeidsledig. :)

Er sykemeldt 50%, men venter svar fra nav ang graderte svangerskapspenger istedenfor. Planer om å jobbe 50% så lenge jeg klarer.
Det ble rett og slett for mange oppgaver og for mange krav til meg, jeg klarte alt på jobb, men ingenting hjemme, og i tillegg var jeg veldig sliten på jobb og jeg har utfordrende elever, så det var ingen heldig kombo. Fikk også en del kynnere de dagene som var mest stressende. Det har jeg fortsatt, men siden jeg bare jobber 2,5 dag, er det mye bedre.

Back
Topp