Jo Nesbø

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvis jeg ikke helt får taket på bok 1.. synes den er rimelig gørr innimellom.. vil jeg da like resten av serien?

Eller kan det være at rett og slett dette ikke er en forfatter for meg?

KAnskje det ikke er for deg akkurat nå?

Jeg har det sånn innimellom, at jeg ikke helt får taket på en bok. Da legger jeg den bort en stund, også tar jeg den fram igjen. Syns jeg fortsatt den er gørr.. Ja, da er den det! Veldig ofte liker jeg boka på andre forsøk, dog.[;)]

Jeg leser snømannen jeg nå, hehe
Starta der. Og jeg liker den.

ORIGINAL: fairy

KAnskje det ikke er for deg akkurat nå?

Jeg har det sånn innimellom, at jeg ikke helt får taket på en bok. Da legger jeg den bort en stund, også tar jeg den fram igjen. Syns jeg fortsatt den er gørr.. Ja, da er den det! Veldig ofte liker jeg boka på andre forsøk, dog.[;)]

Synes i denne boka at det er så mye uvesentlig tullball jeg. hehe.. men så må jeg få det med meg i tilfelle det har noe å si for slutten av boka...

Men tror jeg leser denne ferdig nå... men at jeg ikke kjøper bok 2 enda..

Har bare lest snømannen jeg, men syntes den var kjedelig og tull i begynnelsen..
men etter hvert som jeg kom mer inn i boken så var den utrolig bra[:D][:D]

ORIGINAL: Marlu

bøkene blir bedre og bedre!

syns ikke de 2 første var så bra, men resten har jeg likt godt!

Så bra! Høres lovende ut[;)]

Er så mange som skryter av serien.. men jeg ble som sagt skuffet over den første boka hans.. så håper den blir bedre[:)]

Har lest alle frem til den siste[:D] liker dei kjempegodt. Likte den første veldig godt eg for kjente meg igjen i Sydney i historien, var nesten som å være der igjen[:D]

Er enig i at den først er litt "tørr". Men det blir bare bedre og bedre, jeg lover[:D][:D][:D][:D]

Selv har jeg lest alle bøkene 2 ganger og fikk med meg flere detaljer andre gangen. De er sååå bra!!!!

Jeg har lest alle, og jeg må si at jeg syntes de ble bedre og bedre.
Snømannen, den nest siste, er den beste til nå. Men jeg har ikke lest panserhjerte enda.

Åh, så godt å høre at dere har bra erfaring da[;)]

Har liksom mistet sansen for Anne Holt, Karin Fossum.. så trengte en ny forfatter[;)]

Så da kommer jeg til å kjøpe neste bok også[:)]

håper det er flaggermusmannen du har startet med... for det er bok nummer en, da han er i australia.

ser flere her har startet med snømannen, det er dumt, for der får du svaret på hvem som eer skurken og hvem som dør etc i tidligere bøker.

jeg elsker Harry Hole..

men jeg startet også på bok nummer 1.

og hvis det er rødstrupe du leser først så er den litt vanskelig å bli kjent med Harry Hole igjennom[;)]

ORIGINAL: Bree van de kamp

håper det er flaggermusmannen du har startet med... for det er bok nummer en, da han er i australia.

ser flere her har startet med snømannen, det er dumt, for der får du svaret på hvem som eer skurken og hvem som dør etc i tidligere bøker.

jeg elsker Harry Hole..

og hvis det er rødstrupe du leser først så er den litt vanskelig å bli kjent med Harry Hole igjennom[;)]

Etter anbefaling av deg fra forrige tråden min om skandinaviske forfattere så startet jeg på Flaggermusmannen.. altså bok nr 1.. Liker alltid å starte på første bok.. for man blir jo kjent med karakterene også.. så vel som selve historien..

I Flaggermusmannen, så liker jeg vel egentlig ikke at det handler om Australia.. liker norske, svenske navn på gater og personer, har letter for å følge med da[8D][:)]

Jeg har lest Flaggermusmannen, Kakkerlakkene, Frelseren og Snømannen.

Elsket tre av de [:D] Snømannen synes jeg var helt fantastisk!
Men Frelseren fikk jeg krupp av! Gikk så tregt og var så rotete og kjedelig at jeg banna og kjefta når jeg leste den [:-] Verste bokopplevelsen jeg har hatt.

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Bree van de kamp

jeg elsker Harry Hole..

Etter anbefaling av deg fra forrige tråden min om skandinaviske forfattere så startet jeg på Flaggermusmannen.. altså bok nr 1.. Liker alltid å starte på første bok.. for man blir jo kjent med karakterene også.. så vel som selve historien..

I Flaggermusmannen, så liker jeg vel egentlig ikke at det handler om Australia.. liker norske, svenske navn på gater og personer, har letter for å følge med da[8D][:)]

pihi, moro!!

han kommer seg til Norge etterhvert, må bare innom thailand og austalia først[;)]

jeg håper du vil elske han[;)]

Back
Topp