JM time idag, og...

Nathalie_91

Glad i forumet
Hodet er festet!! :smug: yes! litt gode nyheter etter den lange natten i natt.. Jm sa det var litt mindre vanlig at hodet fester seg så tidlig med flergangsfødende, så gode nyheter til meg :) det kan jo faktisk bety at fødsel er rett rundt hjørnet (Bank i bordet..) !

masse kynnere nå i ryggen så derfor lille jenta mi var så urolig i natt.. håper disse snart går over til rier! he he he, veldig klar for fødsel for å si det sånn! :D:rolleyes:

Så bra :-) kanskje det er derfor du har hatt litt plager da :) det var gode nyheter!

ja var nok derfor.. føler meg virkelig ett steg nærmere nå :)

Hvordan går det med deg da?
Joda.. Uregelmessige, ubehagelige sammentrekninger, så jeg tar tiden i tilfelle det tar seg opp eller det skal bli spørsmål om hyppighet senere. Lillegutt er kjempeaktiv i magen, og jeg er ute og går for å prøve å sette i gang ting. Slitsomt altså.

sniker... Var du langt på vei når hodet festet seg? :)

Joda.. Uregelmessige, ubehagelige sammentrekninger, så jeg tar tiden i tilfelle det tar seg opp eller det skal bli spørsmål om hyppighet senere. Lillegutt er kjempeaktiv i magen, og jeg er ute og går for å prøve å sette i gang ting. Slitsomt altså.
Stå på! Du har jo ikke mange dagene igjen til termin <3 vi er bare såå nærme! Innen 24 mai så har jg prinsessa mi!:)

Så bra :) Krysser fingrene for at du snart går over i fødsel <3 :)

Back
Topp