Jm i morgen:)

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Tiden går fort og det er tid for ny jm time igjen! Er spent på målene denne gangen,for magen er stooor:P om litt over ei uke er d tid for ny UL,og jeg må bare innrømme at jeg håper jeg klarer å se hvilket kjønn d er,selv om jeg har sagt at jeg ikke vil vite det:P er bare såå spent :D flere som skal til jm\ul snart?:)

Tiden går fort og det er tid for ny jm time igjen! Er spent på målene denne gangen,for magen er stooor:p om litt over ei uke er d tid for ny UL,og jeg må bare innrømme at jeg håper jeg klarer å se hvilket kjønn d er,selv om jeg har sagt at jeg ikke vil vite det:p er bare såå spent :D flere som skal til jm\ul snart?:)

Var hos jm i går og selv om jeg syns jeg er SÅÅÅÅ stor, så var jeg helt på "linjen"

Snart og snart, jordmor om 29 dager (var på mandag uka her) og ny ul om 54 dager :)

Hvordan gikk d ?:)

Joda, det var helt greit! Jeg har absolutt ingen plager, og føler jeg er ganske godt lest opp da jeg har brukt litt tid tidlig på å sette meg inn i rådene fra helsedirektoratet og matportalen til gravide, så det var ikke så mye nytt der hun kunne si (er førstegangsgravid da). Men fikk oversikt over når jeg må inn på blodprøver igjen (er rhesus negativ) som var greit å ha nedskrevet på helsekortet. Også sjekket hun jo blodtrykk og urin, målte symfysen og fant hjertet med doppler, og alt var bra :)

Joda, det var helt greit! Jeg har absolutt ingen plager, og føler jeg er ganske godt lest opp da jeg har brukt litt tid tidlig på å sette meg inn i rådene fra helsedirektoratet og matportalen til gravide, så det var ikke så mye nytt der hun kunne si (er førstegangsgravid da). Men fikk oversikt over når jeg må inn på blodprøver igjen (er rhesus negativ) som var greit å ha nedskrevet på helsekortet. Også sjekket hun jo blodtrykk og urin, målte symfysen og fant hjertet med doppler, og alt var bra :)
Så bra!:) tok de første blodprøvene i dag jeg,har rett og slett glemt d :P gikk bra her og i dag,alt var bare fint:) skal på ny UL neste mandag, blir spennende:)

Back
Topp