JM i går.

maiblomst

Gift med forumet
Alt sto bra til med gullet mitt også denne gangen[:)], men hode har IKKE festet seg[8|]. Hvis det ikke har festet seg til neste uke, må eg kanskje på UL for å se hvorfor. Hmmm.. ble litt engstelig da ja! Men det var sunket lenger ned enn forrige uke, så det er jo en slags trøst.
Ellers trodde JM at eg kom til å gå over termin [:@]. Det vil eg jo ikke nei, sukk.
Frøken my du nevnte at en må til Haugesund etter uke 41? Hvorfor det???? Vil ikke dit! (annet enn på shoppeturen med Fiorelina i dag vel og merke).

Vi drar til Haugesund i dag, jah! - og vil helst ikke ha noen fødsel der[&:]

ORIGINAL: maiblomst

Alt sto bra til med gullet mitt også denne gangen[:)], men hode har IKKE festet seg[8|]. Hvis det ikke har festet seg til neste uke, må eg kanskje på UL for å se hvorfor. Hmmm.. ble litt engstelig da ja! Men det var sunket lenger ned enn forrige uke, så det er jo en slags trøst.
Ellers trodde JM at eg kom til å gå over termin [:@]. Det vil eg jo ikke nei, sukk.
Frøken my du nevnte at en må til Haugesund etter uke 41? Hvorfor det???? Vil ikke dit! (annet enn på shoppeturen med Fiorelina i dag vel og merke).

Tror det har med å gjøre at de ikke tar "risikofødsler" her på øya..
Samme med tvilling/trillinger o.l. [8|]

hehe[:D] Det er jo mange ganger at hode ikke fester seg, før rett før....det er jo helt normalt da...[:D]

Må visst ta meg en liten prat med den i magen! UT UT UT!
Fra og med mandag som var, kan eg føde her på Stord, og det har eg alle intensjoner om... Har jo ingen i Haugesund jo! Da blir det jo bare enda lenger vei for besøkende venner og familie, som holder til på Bergenskanten. Nei nå ble eg trist[&o]

ORIGINAL: Mai gull

hehe[:D] Det er jo mange ganger at hode ikke fester seg, før rett før....det er jo helt normalt da...[:D]

Ja det sa JM til meg, men hvis vannet går må eg flate ut...
Er ikke bekymret for at det er noe galt med bebisen min, men er jo litt engstelig for fødselen og sånn da... Med tanke på komplikasjoner.

ja, det forstår jeg jo veldig godt...håper babyen din vill feste seg de neste dagene da...det går sikkert kjempe fint![;)]

ORIGINAL: Mai gull

ja, det forstår jeg jo veldig godt...håper babyen din vill feste seg de neste dagene da...det går sikkert kjempe fint![;)]

Satser på det ja [:)] Det er enda 2 og en halv uke til termin, og mye kan skje enda. Orker ikke gå å gruble så mye på det... Får ta det som det kommer. I dag skal eg bare bruke penger og kose meg [;)]

d hørtes kjempe kjekkt ut. Lønningen min kommer i morgen, gleder meg, da skal jeg ut å handle[:)] 

Det er desidert min favoritt aktivitet! Og når eg i tillegg får selskap av en sånn søt og kjempetrivelig jente som Fiorelina, da kan en jammen ikke klage nei [:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: maiblomst

Tror det har med å gjøre at de ikke tar "risikofødsler" her på øya..
Samme med tvilling/trillinger o.l. [8|]

jepp det stemmer. vil helst holde meg på stord eg også, men er veldig greit å vete om muligheten på forhånd! har ei vennine som ikkje visste om denne regelen før den dagen ho blei sendt til haugesund, 13 dager over tia. blei jo et stort sjokk då...[8|]

Back
Topp