JM i dag...

Så flott! Håper strippinga gjør susen. I følge min jordmor i går, er det å få ned livmorhalsen alfa omega for andregangsfødende. Derfra kan det gå i rakettfart! :D
 
Å så bra da!:) deilig når ting går som en ønsker :)
 
Jeg spurte henne ikke da. Hode var festet.. Men hun sa hvis bebis ikke har kommet til neste time 40+1 så skulle hun strippe :( jaja får fortsette meg pulings, ananas og spicy mat ;)
Åja, men da så. De gjør jo ikke det "før tiden" hvis man ikke ber om det tror jeg. .. :) Jeg ontrent bønnfalte ho jo :p
 
Så flott! Håper strippinga gjør susen. I følge min jordmor i går, er det å få ned livmorhalsen alfa omega for andregangsfødende. Derfra kan det gå i rakettfart! :D
Ja, ho sa det ho min og. At det kunne hende jeg fødte før henvinsingen ble vurdert :--P
 
Åja, men da så. De gjør jo ikke det "før tiden" hvis man ikke ber om det tror jeg. .. :) Jeg ontrent bønnfalte ho jo :p

Jeg visste liksom ikke helt hvordan spørre noen om kan ta en "titt" i vaginaen min.. Uten at det hadde hørtes helt feil ut hehe
 
Jeg visste liksom ikke helt hvordan spørre noen om kan ta en "titt" i vaginaen min.. Uten at det hadde hørtes helt feil ut hehe
Hahaha, ser den :p
Jeg spurte om ho i det minste kubbe sjekke om alle kynnere og vondter og nedpress i det minste har hatt effekt jeg :-D
Da gjorde ho jo det, og strippet og tøyde samtidig :)
 
Vat hos jm i dag, og snakket med henne ang henvisning. Var ny jm enn hin jeg har hatt til nå, så var litt skeptisk. Men ho var fantastisk!!! ♡♡♡ Sendte lang henvisning til sykehusey, og sjekket meg nedentil for å "sjekke ståa".
Ho kunne fortelle ar jeg hadde helt "flat" mormunn, og hadde 1cm åpning som ho kunne tøye.
Så ho tøyde og herjet og strippet meg. Som ho sa, ho var veldig overrasket om jeg ikke hadde født før jeg evt fikk igangsettelsesdatoen... ^_^ Føler meg litt mer optimistisk nå ♡♡♡
Heldig du er!♡ Håper det setter fart på sakene hos deg!♡ Jeg er 37 uker i morgen, skal egentlig ikke til jm før den 5 februar, men kommer han ikke i løpet av helga nå så ringer jeg på mandag.
Følger spent med på deg snupp ♡♡♡
 
Var det vondt?
Har vært med på bedre følelse oppi der kan man si... :p :D Haha.... Men jeg har så mye andre vondter, så det her var bare lett ubehag iforhold.. Noen synes det er dritvondt, andre kjenner det knapt nok :)
 
Vat hos jm i dag, og snakket med henne ang henvisning. Var ny jm enn hin jeg har hatt til nå, så var litt skeptisk. Men ho var fantastisk!!! ♡♡♡ Sendte lang henvisning til sykehusey, og sjekket meg nedentil for å "sjekke ståa".
Ho kunne fortelle ar jeg hadde helt "flat" mormunn, og hadde 1cm åpning som ho kunne tøye.
Så ho tøyde og herjet og strippet meg. Som ho sa, ho var veldig overrasket om jeg ikke hadde født før jeg evt fikk igangsettelsesdatoen... ^_^ Føler meg litt mer optimistisk nå ♡♡♡
Så bra at det skjer noe og at du bli møtt med forståelse. Så får vi krysse fingra for at det skjer saker og ting snart.
 
Så bra at det skjer noe og at du bli møtt med forståelse. Så får vi krysse fingra for at det skjer saker og ting snart.
Ja, nå krysses alt son krysses kan ( ikke beina :p ) haha... I kveld skal det sengekoses, og ananasen inntas as we speak! Den ungen skal ut i helga :p
 
Har mye murringer og litt sterkere kynnere i kveld jeg o_O Hmmmm...... Spent på natta!!!
 
Det ække greit:( men kjenner følelsen!
Utrolig demotiverende.. Men kroppen jobber myr nå.. Og nå vet jeg jo at det son har vært til nå faktisk har hatt noe effekt inni der da... Så må jo bare håpe :)
 
Back
Topp