JM i dag

KaSi80

Betatt av forumet
Er 5 dager på overtid, og ganske så sliten og lei nå. Ble undersøkt av JM og hun begynnte bare og le, ikke en millimeter åpning. Var ikke noe farlig, og fødselen kan like gjerne starte i natt...men hun hadde håpet at det kanskje var litt mer...på mine vegne.

Så nå har jeg fått time til modningskur og igangsetting på onsdag klokka 0900...spent. Men vil han komme før, er det helt greit.

klem

ORIGINAL: KaSi80

Er 5 dager på overtid, og ganske så sliten og lei nå. Ble undersøkt av JM og hun begynnte bare og le, ikke en millimeter åpning. Var ikke noe farlig, og fødselen kan like gjerne starte i natt...men hun hadde håpet at det kanskje var litt mer...på mine vegne.

Så nå har jeg fått time til modningskur og igangsetting på onsdag klokka 0900...spent. Men vil han komme før, er det helt greit.

klem

Huff, føler med deg. Seks dager på overtid her [8|] Ble undersøkt av jordmor for noen dager siden og var moden med en til to cm åpning, men ingenting har skjedd. Men setter de igang så tidlig ? Her får man kontroll den niende dagen over og blir satt igang på den fjortende [:'(]

klem

Da har du snart bebisen i armene dine, heldiggrisen... Ikke lenge til ondag [:)]

off,er nok ikkje kjekt og gå på overtid,men du slepp og gå lenge over da før du blir satt i gang[:D]
mange må gå 15 dager over[&o][:'(]

Ja, på st. Olav (trondheim) går de bare 1 uke over. Er veldig glad for det!

ORIGINAL: MM88

klem

Huff, føler med deg. Seks dager på overtid her [8|] Ble undersøkt av jordmor for noen dager siden og var moden med en til to cm åpning, men ingenting har skjedd. Men setter de igang så tidlig ? Her får man kontroll den niende dagen over og blir satt igang på den fjortende [:'(]

her i denne dumme byen er det ikke kontroll før dag 14, og ingen fasit på når man blir satt i gang.. de ser an dag for dag hvordan babyen har det inni magen[&:] kan jo risikere å gå 21 dager over.. vet om ei som gikk 20 dager.. må si jeg HÅPER fødselen min starter av seg selv lenge før den tid!!

lykke til begge to, håper dere føder i natt[:D]

håper lillegutten har lyst å komme ut før det.. men så får du se han snart da uansett!! [:)]

ORIGINAL: turbojenta

håper lillegutten har lyst å komme ut før det.. men så får du se han snart da uansett!! [:)]

[:)]

Back
Topp