Jm i dag, litt bekymret?

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
På timen i dag hadde jeg +3 på urin og 105/78 på blodtrykket. Det har økt fra 105/60 på 2 uker.. Fikk beskjed om mye hvile og ny kontroll om ei uke.. Bør jeg være bekymret? Kjenner jeg er det...

De har nok kontroll, og vil sjekke igjen om ei uke.:) blodtrykket ditt er jo ikke veldig høyt og det skal normalt stige mot slutten.:)
Gjør som de sier og slapp av, og merker du noe kroppslig så må du jo ta kontakt før du skal tilbake.:)

Skjønner godt at du blir bekymret. Tror du kan stole på at jm har kontroll :) men du kan jo evt ta en tur på legekontoret hvis du syns det blir lenge å vente? Sjekke urin og bt en ekstra gang for å roe nervene ☺️

BT ditt er helt fint, så stol på JM :)

Jo jeg har et veldig lavt blodtrykk, grunn til at jm reagerte er på grunn av økningen i undertrykket.
Ai teik it iisi :)
Takk jenter:)

Blodtrykket ditt var ikke så høyt så d går nok bra! Jeg hadde ligget på 110/60 nesten hele svangerskapet så plutselig ble d 140/90! Hadde d slik i nesten 2 uker men var ingenting på urin.. Så kom jeg 3 dager etter og da var blodtrykk 150/98 og 2+på urin så da måtte jeg på sykehuset på sjekk! Var kommet til uke 37 så da ble jeg satt igang rett etter kontroll! Men så lenge blodtrykket ditt ikke et høyere så går d nok greit! Men godt at fe følger med deg da! Men jeg fikk også flimring foran øynene i tilegg og hodepine. Og da er d ikke bra

Blodtrykket ditt var ikke så høyt så d går nok bra! Jeg hadde ligget på 110/60 nesten hele svangerskapet så plutselig ble d 140/90! Hadde d slik i nesten 2 uker men var ingenting på urin.. Så kom jeg 3 dager etter og da var blodtrykk 150/98 og 2+på urin så da måtte jeg på sykehuset på sjekk! Var kommet til uke 37 så da ble jeg satt igang rett etter kontroll! Men så lenge blodtrykket ditt ikke et høyere så går d nok greit! Men godt at fe følger med deg da! Men jeg fikk også flimring foran øynene i tilegg og hodepine. Og da er d ikke bra
Ja, det kan gå raskt dessverre.

Back
Topp