jkdress

lene89

Glad i forumet
lurer litt på å bestille kjole der fra så hadde vært kjekt om dere som har bestilt derfra kunne delt litt erfaringer?service,leveringstid,pris på toll osv..
på forhånd takk[:)]

Bestilte kjolen min der. Betalte 1934kr[:D]innkl frakt. Slipper toll avgift da se sender den som en pakke. ikk den rimelig kjapt etter at alt var på plass med mål og sånne ting. Hm...tok ikke mer enn 14 dager fra jeg sendte første mailen,til jeg fikk den levert på døren[:D] 2 minutter sener,så avr den på meg[:D]

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med kjolen[:)]Den var nydelig fin.Stoffet og alt var perfekt [:)] Min mormor likte kjolen min så masse,at hun og bestilte derfra[;)]

Jeg anbefaler de virkelig.Og jeg vet hvor jeg skal bestille kjole til en annen anledning.

Et tips...ville gått rundt på salonger og prøvd ut brudekjoler,eller andre kjoler,til du finner den rette.For da vet du at den passer.At du ikke bestiller en kjole du synnes er fin på bildet,også passer den ikke kroppen din[;)]

er ikke brudekjole jeg skal ha men skal være forlåver så vil jo ha en fin kjole [:D]

Back
Topp