Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Azoria
sendte mail. Finner mailadresse på siden der. Skrev bare at jeg ville bestille den og den kjolen i "blabla" farge (var viktig for meg at den var -hvit-) og den og den jakka og det underskjørtet. skrev med adresse osv. Fikk svar tilbake med pris og betalingsinfo. Betalte, ga beskjed om det og fikk mail med info om hvilke mål de trengte. Tok mål, sendte inn og fikk kjolen under 3 uker etterpå [:)]
ORIGINAL: Krøllo
sendte mail. Finner mailadresse på siden der. Skrev bare at jeg ville bestille den og den kjolen i "blabla" farge (var viktig for meg at den var -hvit-) og den og den jakka og det underskjørtet. skrev med adresse osv. Fikk svar tilbake med pris og betalingsinfo. Betalte, ga beskjed om det og fikk mail med info om hvilke mål de trengte. Tok mål, sendte inn og fikk kjolen under 3 uker etterpå [:)]
Så gøy =) Hvilken kjole valgte du ?
Hva betalte du i norske kr?
Så gøy =) Hvilken kjole valgte du ?
Hva betalte du i norske kr?
Denne: http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4404
Tror jeg betalte i underkant av 2500 nok for kjolen, underskjørt og en kort jakke (har noen tattiser jeg ikke ville vise under vielsen) og frakt.
ORIGINAL: stibli
Jeg bestilte 2 brudekjoler derfra. De hadde de ikke inne på siden sin, så jeg bare la ved bilder fra maggie sottero sine sider. La ved målene mine, hvilken farge, noen endringer jeg ville gjøre på dem og sendte til jack. Fikk et kjapt svar med betalingsinfo, betalte og ga beskjed om at jeg hadde gjort det, og 3,5 uke senere kom pakken på døren [:D] Betalte 4500,- for 2 brudekjoler, 1 dress og 1 underskjørt.
Sååååååååååå verdt hver eneste krone!
ORIGINAL: SindreSinMamma
Kjøpte brudekjolen min der og var utrolig fornøyd![:)][:)]
Prøvde kjoler på brudesalong først, og falt for en Maggie Sottero-kjole. Fant den på nettsiden til Maggie Sottero, og sendte bilder av den til JKdress. Fikk mail 4 dager etter at den var ferdig og sendt avgårde. Betalte 1000,- i frakt og rundt 1800,- for selve kjolen[:D]
I salong kostet den 15000[:-] Og Jeg var strålende fornøyd med kjøpet mitt[:D]
Jeg bestilte 2 brudekjoler derfra. De hadde de ikke inne på siden sin, så jeg bare la ved bilder fra maggie sottero sine sider. La ved målene mine, hvilken farge, noen endringer jeg ville gjøre på dem og sendte til jack. Fikk et kjapt svar med betalingsinfo, betalte og ga beskjed om at jeg hadde gjort det, og 3,5 uke senere kom pakken på døren [:D] Betalte 4500,- for 2 brudekjoler, 1 dress og 1 underskjørt.
Så utrolig bra!!
Jeg er så dårlig på å formulere meg på engelsk, så det skal bli litt av en mail han får av meg...[&:]
Så utrolig bra!!
Jeg er så dårlig på å formulere meg på engelsk, så det skal bli litt av en mail han får av meg...[&:]
Jeg kan sende deg kopi av det jeg skrev dersom du ønsker det [:)]